Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My favourites TAG

28.9.11

Tag Time!


Am imprumtat acest Tag de la kisstynaa http://kisstynaa.blogspot.com/ care ne invita pe toate/toti sa il facem. Sa ii dam drumul :)


1.Revista preferata.Argumentati. 
 Revista OK, are de toate, fashion, make-up, barfa in cantitati egale:) Alte reviste nu am rabdare sa rasfoiesc/citesc.
2.Culoarea preferata.
Maro, in toate nuantele lui.


3.Serialul preferat. 
Two and a half men.


4.Emisiunea preferata.
Nu obisnuiesc sa ma uit des la televizor, dar emisiunea mea preferata este:  What not to wear.


5.Cartea preferata.
Sunt 2 carti, ambele mi-au placut la fel de mult: Pe aripile vantului si Scarlet.

6.Cantecul preferat.
 In momentul asta: Jay-z feat Kanye - Niggas in Paris

7.Filmul preferat.
Toata seria Tranformers.

8.Blogul preferat.
Nu am apucat sa citesc foarte multe, Special Koko are un blog super http://www.special-koko.com/

9.Cantaretul/cantareata preferata.
BEYONCE si atat. Nu vreau sa ma apuc sa vorbesc despre cat de INCREDIBILA e. :)


10.Tara preferata.
Nu am apucat sa vizitez prea multe tari, deci nu am o tara preferata.  

Si eu va invit sa il faceti si daca vreti sa imi lasati in comentariu link-ul de la al vostru ca sa pot sa il citesc.