Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

NOTD

30.9.11


O data la trei zile imi fac manechiura din doua motive: 1. pentru ca imi sare oja sau ii fac eu ceva incat sa arate jalnic si 2. pentru ca ma plictisesc repede si le vreau alta culoare sau alt model. Asa ca astazi va prezint ce am ales aseara. Am folosit oja Flormar 234( un strat), oja C2000 Hot Looks in nuanta Catwalk (1 strat), Flormar Graffiti G11 (1 strat) si Top Coat Axelle Collection (1 strat). Culoarea pielii mele si Flormar 234  nu vor sa se inteleaga deloc, asa ca m-am gandit sa foloseasca oja impreuna cu ceva. Nu e ceva special sau extrem de greu de facut, dar mi se pare ca arata dragut. Enjoy!

Si ce a iesit: (scuzati degetele mele, mi-a placut sa le chinuiesc cand eram mai mica si n-am scapat nici pana azi de prostul obicei)

V-am pupat!!