Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

NOTD

28.9.11

   


Buna ziua, buna ziua :) Am vrut de aseara sa postez, dar am zis ca ce e prea mult strica. Revin astazi cu NOTD. Acesta este "opera mea de arta", foarte usor de realizat deci foarte putine sanse sa dati gres. Sa trecem la treaba. Aveti nevoi de de 5 lucruri ca le puteti realiza: trei oje (doua daca nu vreti Top Coat sau patru daca puneti si baza), o foaie de hartie si un burete (orice bucata de burete, eu folosesc o bucatica dintr-un burete de vase). Culorile pe care le-am folosit sunt: maro si auriu.\


 Am dat doua straturi de oja maro (in functie de oja fiecaruia), am asteptat sa se usuce si pe urma pe o foaie (puteti sa folositi altceva) am aplica putina oja aurie, dupa care am luat putina oja pe buretel (aici puteti sa gresiti, nu puneti multa oja pe foaie pentru ca exista posibilitatea de a lua mai multa pe buretel si nu vrem sa o facem aurie) si am aplicat prin tamponare usoara pe unghie. Dupa care am aplicat un strat de top coat (unul care din pacate da doar putina stralucire).


Incercati, arata superb ( mai putin degetele mele :) )si e perfecta pentru toamna!

Ps: Tot in cursul zilei de astazi voi posta si colectia mea de oje! Fiti pe faza, poate va face ceva cu ochiul :) !

V-am pupat!