Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Primul post

27.9.11

Buna ziua tuturor, de ceva vreme incerc sa imi fac curaj sa scriu intr-un blog, dar se pare ca de fiecare data esuez. Dar de data asta n-am sa esuez, am sa imi iau inima in dinti si am sa incerc sa il fac cat mai bun. Despre ce o sa scriu? Nu stiu daca o sa vin cu ceva nou pentru multi, dar sper sa vin in ajutorul multora. Am sa vorbesc despre moda atat cat ma pricep, despre make-up, despre mancare, despre absolut tot ceea ce imi place si consider ca merita mentionat. N-am sa imi fac o descriere standard: Ma numesc x-ulescu si am atatia ani! Nu asta e important, ma veti cunoaste prin ceea ce mie imi place sa fac. Din fericire am suficient timp la dispozitie sa vin zilnic cu noutati si am sa incerc sa nu dezamagesc pe nimeni.

Voi posta si in romana si in engleza doar sa imi dati putin timp sa pun la punct blog-ul. Multumesc frumos.