Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

BWC Maximum Moisture Cream

13.2.13

Hei :)

   Aveam in plan o manichiura pentru Ziua Indragostitilor, dar nu mi-au mers planurile asa cum am vrut eu, asa ca voi pregati o manichiura si un machiaj pentru Dragobete, imi cer scuze, am planuit se pare totul foarte prost :/ Stiti ca am tot fost in cautarea acelei creme de fata care sa ma dea pe spate, n-am reusit nici pana acum sa o gasesc, am ceva ce-mi place, dar nu e the one :)) Sunt intr-o continua cautare. Inainte sa ma decid asupra acestei creme am citit destul de multe lucruri bune despre ea, haideti sa vedem ce am eu de zis despre ea:

Denumire: Beauty Without Cruelty Maximum Moisture Cream;
De unde il pot achizitiona: Iherb
Cat costa? 11.39 dolari;
Cantitate59g;

Alte observatii:
  • este destinata tenului uscat;
  • 100% vegana - vegetariana;
  • Fara parabeni;
  • Nu este testata pe animale;
  • Uleiuri esentiale premium 100% pure.
Ingrediente: 
Aqua (water), butyrospermum parkii (shea butter), persea gratissima (avocado) oil, glyceryl stearate, glycerin, butylene glycol, aleurites moluccana (kukui) nut oil, macadamia ternifolia (macadamia) nut oil, polysorbate-60, mangifera indica (mango) butter, dimethicone, sorbitan stearate, cetearyl alcohol, sorbitol, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, stearyl alcohol, stearic acid, squalane**, sodium PCA, panthenol, sodium hyaluronate, allantoin, tocopherol, tocopheryl acetate, retinyl palmitate, phospholipids, cucumis sativus (cucumber) fruit extract, arnica montana (arnica) flower extract, anacyclus pyrethrum (pellitory) root extract, steardimonium hydroxypropyl hydrolyzed soy protein, pelargonium roseum (geranium) oil*, boswellia carterii (frankincense) oil*, citrus aurantium (sweet orange) rind oil*, rosa damascena (rose) oil*, lavandula angustifolia (highland lavender) oil*, l-ascorbic acid, betacarotene, phenoxyethanol, benzyl alcohol, potassium sorbate, citric acid.
0.1% organic content *Certified Organic by ECOCERT.
**Vegetable Source

   O sa observati ca am ales o crema pentru tenul uscat desi tenul meu este destul de gras in zona T si normal-uscat in restul zonelor, dar m-am gandit ca e foarte hidratanta pentru zonele normale-uscate si-am vrut neaparat sa o incerc. Nu-mi aduc aminte cum am dat peste ea, stiu doar ca am petrecut o zi intreaga citind despre toate cremele de pe acolo, parca imi aduc aminte ca era la Best Selling in perioada respectiva, dar s-ar putea sa ma insel :))

   O sa incep prin a va povesti despre consistenta, fiind o consistenta pe care nu am mai intalnit-o pana acum, e foarte densa si parca incepe sa se topeasca atunci cand ia contact cu pielea. Nu observ sa aiba vreo culoare.

  
  Am testat crema cam o luna si ceva (desi imi place sa testez mai mult de atat cremele, o sa vedeti imediat de ce m-am oprit atat de repede), in fiecare dimineata si seara. Am observat in tot intervalul acesta de timp ca are tendinta de a sta foarte mult la suprafata pielii, se absoarbe greu si lasa si o pelicula care pe mine nu ma prea incanta. Desi pentru o scurta perioada de timp nu am avut probleme in zona T (asa am patit si cu cea de la Cosmetic Plant), am observat ca am inceput sa lucesc atat de frumos (am luat in calcul si posibilitatea asta atunci cand am hotarat sa o iau). N-am simtit ca este suficient de hidratanta in zonele in care aveam nevoie de hidratare.


   Acum vine si partea cu mirosul, pentru mine miroase infiorator haha :)) Un miros puternic de plante si uleiuri pe care-l simt mult si bine pe fata, stiti ca sunt sensibila la anumite mirosuri, clar acesta acesta este unul dintre mirosurile pe care vreau sa le evit. Nu am avut nicio problema cu tenul in perioada in care am folosit-o, nu mi-a blocat porii si nu mi-a cauzat nico iritatie.

   Cu siguranta nu as reachizitiona crema (nici macar nu stiu ce sa fac cu ea acum), dar n-as spune nu unor alte creme de la aceeasi firma :)) Judec acesta crema dupa cum s-a comportat in zonele in care aveam nevoie de hidratare (pentru ca este o crema pentru tenul uscat), nu pentru cum s-a comportat in zona zona T.

   Daca sunteti interesati sa faceti cumparaturi pe Iherb puteti sa folositi codul RUX09 pentru a benficia de 5$ reducere la prima comanda mai mica de 40$ si de 10$ reducere la prima comanda de peste 40$.

   Ati incercat vreo crema Beauty Without Cruelty?

*acesta postare contine link-uri de afiliat*

Castigatoarea rujului de la MUA este:

  
Felicitari Kitty!!! :D O sa te contactez eu imediat :)

O seara buna tuturor! :*:*:*