Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Colectia mea de Make-up. Partea 1: Rujuri, gloss-uri si creioane de buze.

11.2.13

   
Helloooooooooo! :D

   Planuiesc de multa vreme postarea aceasta, dar n-am considerat pana acum ca am o colectie pe care sa vi-o arat, inainte sufla vantul prin sertare haha :))  Dupa un an si cateva luni pot sa spune ca am o colectie maricica, nu cred ca e exagerata, toate produsele ajung sa fie folosite (fardurile le impart cu mama, in rest avem produse separate) si intentionez sa nu o mai maresc curand pentru ca as vrea sa apuc sa ma bucur de tot ce am acum :))

  Astazi o sa incep cu produsele pentru buze pentru ca in momentul de fata am o iubire tare mare fata de ele, nu stiu de ce de cateva luni incoace ma tot atrag atat de tare, cand am inceput sa scriu cred ca aveam maxim 2 si pe alea le foloseam cand imi aduceam aminte :) In momentul de fata am 17 rujuri, 9 gloss-uri, 1 lip stain si 3 creioane de buze. In momentul de fata imi tin toate produsele pentru buze intr-un cosulet care intre timp a devenit neincapator, imi caut altceva in care pot sa le depozitez ca sa-mi fie mai usor sa le vad :D (in poza mai vedeti un gloss de la Lancome caruia trebuie sa ii spun la revedere si primer-ul de buze de la Too Faced pe care nu l-am incercat inca :D).


Rujuri:

  • p2 Pure Color Lipstick 101 Rue de Rivoli;
  • p2 Pure Color Lipstick  010 Rodeo Drive.



  • Miss Sporty Perfect Colour Lipstick 009 Innocence;
  • Miss Sporty Perfect Colour Lipstick 240 Mascarade.

  • NYX 634 Louisiana;
  • NYX 529 Thalia.



  • MUA Shade 14 bare;
  • MUA Shade 4;
  • MUA Shade 2;
  • MUA Shade 1.


  • Farmasi Rouge 05;
  • Gosh Velvet Touch Lipstick 151 Lady Luck;
  • L.A. Girl LC546 Love Letters;
  • L'oreal Colour Riche 746 Pure Burgundy.


Gloss-uri:
  • MUA INTENSE KISSES Sealed with a Kiss.
  • MUA INTENSE KISSES Lips are Sealed.

  • NYX Mega Shine Lip Gloss 155 Perfect;
  • NYX Goddess Of The Night Smokey Look;

(am inversat swatch-urile din greseala)
  • e.l.f. Luscious Liquid Lipstick;
  • Cover Girl wetsliks 318 honey talks;
  • No7 High Shine Smile;
  • p2 Color Star Lip Cream 070 Marlene Dietrich;
  • Yves Rocher Gloss Safran.


Creioane de buze:
  • e.l.f. Long Wearing Lip Liner Natrual Blush (asa scrie pe creion, dar cred ca e o greseala si e Natural);
  • Sephora Lip Liner (din trusa de la Sephora, nu are nume nuanta);
  • Sephora Lip Liner (din trusa de la Sephora, nu are nume nuanta).


   Daca m-ati intrebare care sunt rujurile mele preferate si lip gloss-urile mele preferate din colectie, v-as raspunde ca in momentul de fata imi plac extrem de mult si le folosesc foarte des pe: MUA Intense Kisses in nuanta Lips are Sealed si rujul de la MUA in nuanta 1, sunt absolut SUPERBE!!! ♥

  Si m-am gandit sa va fac si voua o mica supriza, puteti castiga acest minunat ruj in nunata 1 de la MUA (este nou-nout, sigilat) :D Exista doua mici reguli: sa nu dati share acestesti postari si sa aveti cel putin 5 comentarii publicate pana in momentul acesta pe blog. Nu aveti nimic special de facut trebuie doar sa lasati un comentariu asa cum o faceti de fiecare data :D (daca nu doriti sa participati va rog sa-mi scrieti asta in comentariu). Perioada 11.02.2013 - 13.03.2013 ora 16:00.
 
   Cate rujuri, gloss-uri, creioane de buze aveti in colectie si care sunt preferatele voastre? :D
 
Va doresc o zi minunata, v-am pupat! :*:*:*