Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Colectia mea de Make-up. Partea a II-a: Primere, fonduri de ten, BB Cream-uri si corectoare.

26.2.13

Hellooo si bine v-am regasit :D (ia sa vedem daca ma mai descurc :D)

  Hmm ce pot spune despre luna acesta? Luna acesta a fost aglomerata, pregatiri pentru plecari, plecari, etc, n-am avut deloc timp sa stau si probabil  ca voi avea din ce in ce mai putin timp la dispozitie, dar o sa incerc sa reusesc sa imi fac timp pentru toate :) Astazi continuam seria pe care am inceput-o in urma cu vreo doua saptamani si anume: Colectia de de make-up si trecem la produsele pentru ten :)

   Toate primerele, fondurile de ten cat si BB Cream-urile mi le tin intr-un cosulet, corectoarele stau intr-un alt cosulet aflat in apropriea acestuia (am scos din ele produsele mamei :D) - o sa va arat la sfarsitul acestei serii unde imi tin toate produsele :D

 
  Primere - am doar doua, cateodata uit sa-l aplic, dintre cele doua cel mai mult imi place cel de la MUA, primit ca o sa va vorbesc despre fiecare in parte cat de curand :)

  • Oriflame Perfecting Face Primer si MUA MATTE PERFECT PRIMER


   Fonduri de ten: 
BB Cream-uri:
   Swatch-uri:

(de la stanga la dreapta: Hello Kitty, Missha, Holika Holika, Farmasi, mymix si vichy)

   BB Cream-ul de la Holika desi pare foarte inchis in swatch pe ten arata foarte bine, ultimele doua fonduri de ten le amestec ori cu bb cream-ul Hello Kitty ori cu cel de la Missha :)

Corectoare:

(E.l.f. all over cover stick, L'oreal True Match, OriflameStudio Artist Concealer si BH Cosmetics Jumbo Concealer Pen)

   Dintre cele patru corectoare preferatul meu este cel de E.l.f., chiar trebuie sa mi-l reachizitionez pentru ca in scurt timp o sa raman fara el :(

PS: Click pe denumirea produsului pentru a citi despre el :)

  M-am tot gandit ce sa ofer cadou de data acesta si-am decis ca o sa ofer cadou un spray de fixare a machiajului de la p2 - Perfect FACE! (nu contine alcool) - produsul este nou. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu la acesta postare asa cum o faceti de fiecare data (trebuie sa aveti minim 5 comentarii publicate pana acum) si sa NU dati share acestui giveaway :) Voi alege un castigator in data de 28.02.2012 ora 19:30 :D

(sursa poza: amazon.de)

   Ati incercat vreun produs dintre cele pe care le am? V-a placut? Aveti mult mai multe produse decat am eu? :D

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*:*