Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Iaurt inghtetat cu gust de vanilie

7.2.13

  Buna searaaaaa! :D

    Am o relatie de iubire-ura cu inghetata, am momente cand as manca 2-3 pe zi si momente in care nici nu vreau sa aud de ea. Inghetata aia de care va ziceam ca pot sa manac 2-3 pe zi e cea de la McDonald, cea la cornet, ataaaat de buna :X Saptamana trecuta mi s-a facut pofta de inghetata, dar am uitat sa-mi cumpar desi trec pe langa ea zilnic cand merg la cumparaturi. Apoi mi s-a facut pofta de cea de la Mc, dar stiu ca pana nu se incalzeste vremea nu o gasesc si apoi am vazut pe Facebook (nu-mi mai aduc aminte la cine), iaurt inghetatat cu fructe si o multime de alte toppinguri si-am zis: ASTA VREAU ACUM! Imi aduceam aminte ca se vinde si pe la noi, printr-un mall, dar sa ma duc pana acolo pentru un iaurt inghetat nu se merita, asa ca am decis sa-mi fac eu unul :D

De ce avem nevoie?
  • Iaurt - Am luat o galetusa de 900gr din Auchan - 2.8% grasime (orice iaurt e bun);
  • Zahar - 150 de gr;
  • tifon;
  • 1 lingura esenta de vanilie;
  • fructe congelate;
  • musli cu miere;
   Puteti sa adaugati absolut ce vreti voi peste el: bucatele de ciocolata, gummy bears, bucati de chec, bombonele colorate, orice va trece prin minte :)) Puteti sa ii dati orice gust iaurtului, eu am ales vanilia pentru ca imi place inghetata de vanilie :) Daca sunteti la regim si nu va mai puteti bucura de o inghetata, inlocuiti zaharul cu indulcitor si luati un iaurt cu continut mic de grasime.


Ce avem de facut?

   Luam o strecuratoare si punem cateva bucatele de tifon pentru a putea pune iaurtul inauntru.


   Apoi turnam iaurtul si il lasam cateva ore bune in strecuratoare, trebuie sa iasa cam tot zerul din el. Bineinteles ca il lasam in frigider :)



   Intr-un castron punem iartul, 150gr de zahar si lingura de esenta de vanilie si amestecam cu mixerul la viteza cea mai mica, ametecam pana nu se mai simte zaharul. Apoi tot continutul il turnam intr-un recipient pe care putem sa-l inchidem ermetic (eu am folosit un castron de plastic cu capac) si bagat la congelator pana a doua zi. (imi cer scuze, dar am facut reteta seara tarziu si am uitat sa fac poza :D)


  Si rezultatul final:

(portia asta o mananc eu acum in timp ce scriu :D)

  Absolut delicios si racoros (nu ca as avea nevoie acum de asta :D), un desert perfect, mai ales vara ♥

   Ati incercat vreaodata? :)

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*:*