Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Colectia mea de oje - UPDATED

4.2.13

  Hello there :D

   A trecut un an si cateva luni de la prima postare in care v-am aratat colectia de oje si culmea nu mi-a trecut prin cap pana nu mi-a adus aminte Laura (o cititoare foarte draga mie :D) sa va arat cum arata colectia mea in 2013. Pe marea majoritate le-ati vazut deja pe blog, am avut mai multe decat veti vedea in postare, dar am mai aruncat din ele sau am mai dat pentru ca nu le foloseam si era pacat de ele :) Am incercat cat de cat sa le grupez, la cele care nu au ajus pe blog inca nu le voi face swatch si vi le voi arata cat de curand pe fiecare in parte :) In total am 63 de oje, aproape ca mi-am dublat numarul de oje, in 2011 aveam "doar" 32 :D


  • Flormar 370;
  • Flormar 119;
  • Flormar 049;
  • Flormar 305;
  • Flormar 021;
  • Farmec 18;
  • Flormar SuperShine 21;
  • e.l.f. Dessert Haze.




  • Flormar 356;
  • Astor Fashion Studio 133;
  • Flormar 396;
  • Divia 114;
  • Rimmel 60 Seconds 230 Portobello Pink;
  • Rimmel 60 Seconds 270 Shocker;
  • Flormar 238;
  • Flormar SuperShine 28.


  • Rimmel I Love Lasting Finish 170 Lively Lilac;
  • Flormar SuperMatte M126;
  • essence Colour & Change Sweer Surprise;
  • Flomar SuperShine Miracle Colours U28;
  • Flomar SuperShine Miracle Colours U16
  • p2 Pearl Crack Ling Top Coat 010 violet Fusion;
  • Techinc Shade 31;
  • essence Vampire Love 03 True Love;
  • Frontcover Vinceous.


  • Rimmel I Love Lasting Finish 060 Hot and Spicy;
  • China Glaze Life Preserver;
  • Flormar 236;
  • Flormar 378;
  • Flormar 348;
  • Flormar 24;
  • Flormar SuperShine Miracle Colours U14;
  • Farmasi 45;
  • p2 Pear Cracj Ling Top Coat Red Vulcano;
  • Frontcover Burnet.


  • Sephora Purple Jewelry;
  • Glamour 180;
  • essence make it golden;
  • L.A. Colours Color Craze Aqua Crystals;
  • essence glorious aquarious;
  • China Glaze Atlantis;
  • Revlon Facets of Fuchisia;
  • essence time for romance;
  • essence nail art Crackling top coat crack me! pearly pink.


  • Flormar 424;
  • Orkide 795;
  • Flormar 417;
  • Flormar 413.


  • Flormar SuperShine 40;
  • Flormar SuperShine Miracle Colours U34;
  • Frontcover Galaxy Bound;
  • Flormar Pretty P29.



  • Flormar SuperShine 03;
  • Flormar JG451;
  • Flormar Wild Nails CW106.


  • Orkide 796;
  • Divia 200;
  • Flormar 431;
  • essence Colour & Change unexpected galaxy;
  • Flormar 398.


(nu mi-am dat seama ca am adaugat si lotiunea de la Farmec :D)
  • Nail Expert Manicure For Glossy Nails 5 Silk Base & Top Coat (eu il folosesc ca baza);
  • essence gel-look topcoat;
  • essence colour & change magic effect designer step 2.
   Siiiiiii m-am gandit sa va fac si voua o mica supriza, puteti castiga aceste frumuseti doar comentand asa cum o faceti de-obicei la acesta postare (exista doua mici reguli: trebuie sa aveti minim trei comentarii postate pe blog si am sa va rog sa nu dati share acestei postari). Daca nu vreti sa participati, va rog sa-mi spuneti in comentariu :) (ojele sunt noi)

  (giveaway-ul se va incheia pe 06.02 la ora 17:00, voi extrage castigatorul folosind random.org)

   Sunt curioasa, cate oje aveti in colectia voastra? :D Care este oja pe care vreti sa o vedeti in urmatorul NOTD? :)


Va doresc o zi minunata, v-am pupat :*:*:*