Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

February Favourites

28.2.13

Holaaa! :D

    Luna acesta nu prea am cu ce sa ma laud haha :)) In mare parte am folosit aceleasi produse ca si luna trecuta, dar sunt cateva produse pe care am pus mana de curand si mi-au placut foarte mult incat le-am folosit foarte des :) Desi imi place sa le grupez pe categorii, postarea de astazi o voi face diferita, dar promit ca de luna viitoare ma intorc la formatul cu care v-am obisnuit :D Favoritele de luna trecuta le gasiti aici: January Favourites.

 

(se putea sa nu uit un produs? :D)
  • MUA Matte Perfect Primer: imi place tare mult consistenta lui, nu am apucat sa-l folosesc de foarte multe ori de cand l-am primit, dar pana acum sunt destul de multumita de el, o sa urmeze cat de curand si un review :)
  • MUA Matte Perfect Loose Powder: e foarte fina si nu incarca tenul, am observat ca atunci cand o folosesc impreuna cu primerul tenul meu nu mai are tendinta de a se ingrasa in zona T, desi o am si pe cea de la Ben Nye, momentan o folosesc doar pe acesta;
  • Cele doua blush-uri de la MUA sunt PREFERATELE mele din toate colectia de blush-uri pe care o detin (Shade 1 si Shade 4): se aplica foarte frumos, sunt pigmentate si rezista toata ziua.
  • Gloss-ul Intense Kisses (Sealed with a Kiss): nu plec fara el din casa, mi se potriveste atat de bine culoarea, e pigmentat, nu e lipicios si rezista destul de bine pe buze, imi place foarte, foarte mult ♥
  • Gelul de sprancene de la Alverde: nu incarca spranceana, arata foarte natural.
  • Primerul de la Too Faced -  Candlelight: e atat de frumos, nici nu-mi vine sa mai aplic fard peste, arata superb de unul singur :D
  • Samponul de la Antica Erboristeria cu Shea si Cocos - miroase foarte bine si imi simt parul foarte curat dupa ce-l folosesc, pot chiar sa-l spal si la trei zile, din pacate nu se gaseste in Romania :/
  • Crema de maini Hand san cu ulei de argan - miroase super bine, intra repede in piele si lasa pielea foarte catifelata.
  • Parfumul de la essence Candy Shop - din pacate trebuie sa nu fiu zgarcita atunci cand ma dau cu el, dar miroase foarte bine si persista mirosul destul de mult.
  • Servetele demachiante de la Pom Pon pentru piele sensibila - GENIALE, am avut numai experiente foarte proaste cu servetele demachiante, dar in sfarsit am gasit unele care sa ma multumeasca. (review in curand).
Luna acesta mi-au placuta foarte mult urmatoarele doua melodii:
  • will.i.am - Scream and Shout ft. Britney Spears (eu de-abia acum am descoperit melodia haha :D)

  • Margaret Berger - I feed you my love (participa la Eurvision 2013 :D)

   Se pare ca luna acesta am fost fana MUA :)) Imi plac foarte mult produsele lor, au preturi foarte mici si produse foarte bune din punct de vedere calitativ, le recomad cu incredere. 

   Si castigatoarea spray-ului de fixare a machiajului de la p2 esteeeeeeeeeeee:


   Felicitari Gabrielaaaaaaa! :D Gabriela nu am adresa ta de e-mail si nici nu am gasit-o pe blog (desi s-ar putea sa nu o vad eu, imi cer scuze :D), ti-am trimis un mesaj pe pagina de Facebook a blogului tau :*

   Care au fost produsele voastre fovorite luna acesta? (daca ati scris despre ele imi puteti lasa si link :D)

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*:*