Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Farmasi 45

1.2.13


Hola la la laaa! :D

   Pentru ca am fost foarte curioasa de ojele de la Farmasi, trebuia neparat sa incerc una si bineineteles ca m-am indreptat catre o oja rosie ♥ Culoarea pe care am ales-o era un rosu inchis sidefat (stiti ca-mi place tare mult rosu), culoarea pe care am primit-o este un rosu cu subton portocaliu, nu sunt dezamagita, e foarte frumoasa si ma bucur tare mult ca a venit in colectia mea :) (daca nu aveti stand Farmasi prin zona, incercati ca gasiti review-uri ca sa vedeti cum arata nuantele).


De unde il pot achizitiona: de pe site-ul Farmasi sau de la standurile Farmasi ***;
Cat costa? pe site oja costa 6 lei, nu stiu daca la standuri are alt pret;
Cantitate:12 ml.


   Oja de aplica foarte frumos, mi-ar fi placut ca pensula sa fie putin mai scurta si mai deasa, dar m-am descurcat :) Din fericire pentru cei care nu au rabdare sa astepte pana se usuca oja, aveti nevoie de un singur strat si se usuca rapid. Are o textura mai groasa, se asemana cu ojele de la Divia despre care v-am mai vorbit :) Fara top coat a rezistat doua zile, in a trei zi mi-a sarit de la vrei 2-3 unghii.

Lumina naturala:



Ce spuneti, nu-i asa ca e o culoare tare frumoasa? Ati incercat ojele de la Farmasi, va plac? :)

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*