Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

January Favourites

31.1.13


Hei! Hei! Hei! :D

   Iata ca a trecut si luna ianuarie, nu m-am bucurat asa cum as fi vrut eu de iarna, in mare parte au fost numai baltoace si mocirla si urasc sa-mi murdaresc cizmele in primele 2 minute de cum am pus piciorul afara din casa, mai ales ca lusturiesc la ele minute bune inainte de a iesi :D Hmm..parca n-am inceput postarea intr-o nota vesela, nu-mi sta in fire, dar zau ca ma enerveaza vremea de afara :)) Luna acesta a fost una lipsita de evenimente importante, dar astept luna februarie cu mult entuziasm pentru ca o sa incep sa lucrez la mai multe lucruri si sunt foarte entuziasmata (nu au legatura cu blogul, dar ma vor ajuta si in domeniul acesta) :D Buuun sa trecem la produse :)

   Produsele favorite pentru ingrijirea parului:

   Am decis ca e timpul sa-mi ingrijesc mult mai mult parul, eram foarte lenesa la capitolul acesta, dar de vreo doua saptamani am multa grija de el, mai ales ca am inceput sa ma vopsesc din nou si are nevoie de cat mai multa hidratare:




  • Garnier Ultra Doux Repairing Shampoo Argan Oil & Cranberry;
  • Ganier Ultra Doux Repairing Conditioner Argan Oil & Cranberry;
  • Macadamia Natural Oil Deep Repair Mask;
  • In sticluta nu este Maroccan Oil este Chi Silk Infusion (multumesc mult Dorina);
  • TRESemme Heat Protection Spray;
  • Ulei de masline (pentru varfuri).
Produsele favorite pentru ingrijirea tenului:

  In continuare sunt in cautarea acelei creme pentru fata care sa ma dea pe spate, momentam am descoperit-o pe acesta si sunt foarte multumita de ea, o sa va vorbesc in curand despre ea:
  • Farmec Crema Hidratanta Matifianta cu aloe vera si ceai verde.
 Produse favorite pentru ingrijirea corpului:

  Am schimbat doar untul de corp pentru ca am unul de ceva vreme de care nu prea m-am atins si vreau neaparat sa-l termin (luna trecuta);

  • Fennel Avocado Olive Body Butter - stiu ca acum parca si-a schimbat denumirea cat si ambalajul - miroase extrem de frumos si e foarte hidratant;
  Parfumul favorit:

    Aici nu am schimbat nimic, sunt total indragostita de parfumul pe care l-am primit de Carciun: Tommy Girl.

Ojele preferate:

 Produse de make-up favorite:


  • Sephora The Return Of Sexy (review aici), m-am indragostit de una dintre culori, am folosit-o foarte des luna acesta;
  • Too Faced Shadow Insurance - imi place foarte mult, nu s-au miscat fardurile de pe pleoape;
  • Farmasi Terracotta 4-eye shadow 02 (review aici) are niste culori absolut superbe;
  • L'oreal Volume Million Lashes Excess - nu se compara cu cel de la Gosh, dar este pe aproape, o sa ii fac un review in curand.
  • Niciun produs nu a reusit sa intreaca BB Cream-ul de la Holika Holika (review aici);
  • Pudra de la Ben Nye Buff - inca incerc sa-mi dau seama care este cea mai buna metoda de aplicare, dar imi place mult;
  • Baton corector de la E.l.f. in nuanta Apricot Beige -  e cel mai bun corector dintre toate cele incercate pana acum;
  • Rujul de la Miss Sporty in nunata 240 Mascarade -  miros atat de bine rujurile acesta si sunt foarte pigmentate;
  • No7 Sunkissed Mosaic Bronzing Powder (review aici) - imi place foarte mult sa folosesc culorile deschise pe post de blush :D
Melodiile favorite:

   Am ramas blocata pe albumul Rihannei - Unapologetic, nu mi s-a intampla niciodata pana acum sa-mi placa un album atat de mult, il recomand :D (daca data trecuta am pus doua melodii din album aici, acum o sa pun alte doua, poate o sa va placa si voua la la fel de mult cum imi plac mie)
  • Rihanna - No Love Allowed (melodia asta ma trezeste in fiecare dimineata :D)
  • Rihanna - Power It Up (melodia mea preferata de pe album ♥)
  
    Si cu asta am terminat :D Care au fost produsele voastre preferate in luna ianuarie? :D

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*