Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

December Favourites

4.1.13

Hey :D

   Bine v-am regasit! :D Am luat o scurta vacanta, dar n-am putut sa stau departe de blog si de retelele de socializare haha :) intentionam sa revin pe 3 ianuarie, dar pe 3 am avut niste probleme de sanatate si din pacate nu am putut nici sa ma ridic din pat, dar astazi ma simt mai bine si pot sa-mi reiau activitate linistita :D Sper ca ati petrecut frumos si ati avut parte de un concendiu/vacanta minunat/a :)

   Unele dintre produsele pe care vi le prezint astazi sunt primite spre sfarsitul lunii, daaaar le-am folosit aproape in fiecare zi de cand le-am primit, sunt indragostita de ele haha :))

   Produsele favorite pentru ingrijirea parului:

   Aici nu am facut schimbari, sunt multumita cu produsele pe care le folosesc momentan :) Le-ati tot vazut la favorite :D

  • L'oreal Elseve Total Repair 5 sampon si balsam;
  • TRESemme Heat Protection Spray;

   Produsele favorite pentru ingrijirea tenului:



  • Oriflame Essentials Eye Contour Gel - l-am ales in graba din catalog, am observat o mica imbunatatire la unul dintre ochi, o sa va vorbesc despre el daca vreti :)
  • Olaz (Olay) Beauty Fluid - l-am abandonat pentru o perioada pentru ca nu ma omoram dupa ingrediente, dar momentan nu am ce alta crema de fata sa folosesc si imi place tare mult;
  • In continuare folosesc uleiu de jojoba pe care il amestec cu crema de fata de fiecare data cand o folosesc.

   Produse favorite pentru ingrijirea corpului:

  • Gelul de dus Argan de Marocco de la Bottega Verde, miroase DIVIN si e si persistent mirosul, nu cred ca vreau sa mai incerc alt gel de dus ♥
  • Queen Helen Cocoa Butter Natural Facial Scrub - stiu ca este pentru fata, dar particulele sunt mult prea dure pentru tenul meu asa ca am decis sa-l folosesc pentru corp :D
  • Unt de corp Argan de Marocco de la Bottega Verde - il folosesc dupa fiecare dus/baie, miroase la fel de bine ca si gelul de dus, e hidratant si e foarte persistent mirosul :D

   Parfumul favorit:

 Uh :X L-am primit cadou de Craciun de la verisoara mea si prietenul ei, miroase ataaaaat de bine, am zis ca nu o sa-l folosesc des, dar se pare ca-l folosesc in fiecare zi :))



   Ojele preferate:

   O sa va arat in curand un Notd cu aceste doua oje, cred ca aproape jumatate din luna Decembrie le-am avut pe unghii :D


  • Classics Glamour 180;
  • Flormar Supershine Miracle Colors U14;

   Produse de make-up favorite:

    In luna Decembrie am folosit foarte des gel liner-ul, fardurile mai putin :D

  • Holika Holika Petit BB Cream Moisture - review foarte curand;
  • Vichy NormaDerm Teint impreuna cu Hello Kitty Mosisture BB Cream (e mult prea inchis fondul de ten pentru mine);
  • Corectorul Jumbo de la BH Cosmetics - review aici;
  • Corectorul de la E.l.f.
  • Gel liner-ul de la essence;
  • Baza de la Manhattan;
  • E.l.f. bronzer in nuanta Matte Bronze;
  • No. 7 Sunkissed Mosaic Bronzing Powder - folosesc partea cea mai deschisa pe post de blush :D
  • Gelul de sprancene de la alverde;
  • Rimelul Boombastic de la Gosh - review aici;
  • Rujul nr. 4 de la MUA;
  • Balsamul meu mult iubit de la Care;
  • Un creion de buze nude de la Sephora (nu stiu cum se numeste nuanta, e dintr-un kit);
  • Creionul de sprancene de la Rimmel.
   Melodiile favorite:

Rihanna - Stay


Rihanna - Numb feat.Eminem


   Acestea au fost produsele pe care le-am folosit si indragit in luna Decembrie, pe multe dintre ele probabil ca o sa le vedeti in in lunile ce urmeaza :)) Cele doua melodii le-am ascultat zilnic, ultimul album al Rihannei e foarte, foarte bun ♥

   Care au fost produsele, melodiile, filmele, etc. voastre favorite in luna Decembrie? :D

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*:*