Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Wishlist MUA sau pe ce am de gand sa cheltuiesc bani :)

18.1.13

Hellooooo :D

   Am vazut astazi la Dee wishlist-ul ei de pe MUA si m-am gandit sa va arat ce vreau sa-mi comand si eu de la ei :D Se apropie momentul, moment pe care-l tot astept de ceva vreme :)) Reducere de 50% la orice produs si transport gratuit pe site-ul MUA in momentul in care ating pragul de 50.000 de like-uri pe Facebook. De cateva zile ma tot agit: ce sa-mi iau, ce sa-mi iau? Astazi m-am mai linistit putin si am putut sa gandesc limpede fara sa fiu extrem de entuziasmata si sa trec toate produsele pe lista :D Am sarit peste farduri pentru ca deja am mult prea multe si in ritmul asta nu o sa apuc vreodata sa le folosesc :) Asa arata wishlist-ul meu (pandesc toata ziua pagina lor de Facebook, asta ca sa fiu sigura ca nu pierd momentul).

   Sunt super curioasa sa-l incerc, am inteles ca e aproximativ la fel de bun ca si cel de la Elf (mi-a placut tare mult cel din gama mineral), costa 2.50 lire, aplicand reduecerea o sa il iau la 1.25 lire :D





  Daca reducerea se va aplica si la pensule (sper) o sa-mi comand doua pensule de blending, 1.95 lire una momenta, cu reducerea aplicata o sa fie mai putin de o lira :)


   Acum trecem la partea favorita, rujurile. Le-am ochit de mult, dar am tot asteptat oferte si cand au fost oferte nu am avut bani :)) Am deja un ruj de la ei si-mi place tare mult. Pentru mine o sa-mi comand: (rujurile costa 1 lira, cu reducerea aplicata o sa fie 0.50 lire)

2 rujuri nuanta 1 (ca sa am :D) sursa poza

1 ruj nuanta 2 (sursa poza)

   Pentru mama si bunica mea :D
Nuanta 6 pentru mama (sursa poza)

Nuanta 12 tot pentru mama (nu e atat de intens atunci cand e aplicat) (sursa poza)

Pentru bunica mea am ales nuanta 8 (sursa poza)

   M-au atras foarte mult gloss-urile din gama Intens asa ca mi l-am ales pe Sealed with a Kiss. (gloss-ul este 2 lire, 1 lira o sa fie pretul dupa ce se aplica reducerea)

   Si ultimul produs pe care o sa-l adaug in cos o sa fie rimelul albastru, ah de cand imi doresc unul care sa se si vada pe gene :D 


   Pentru toate aceste produse o sa platesc doar 9,20 lire ♥ Un chilipir, nici nu-mi vine sa cred :)) sunt foarte nerabdatoare :D

  Aveti de gand sa faceti o comanda si sa profitati de oferta? Ce vreti sa va luati? :D

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*:*