Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Flormar SUPERMATTE M126

24.1.13


Helloooooo! :)

   Nici nu-mi mai aduc aminte cand am postat ultima manichiura (a trebuit sa verific postarile haha :D). In ultimile luni am incercat sa-mi las unghiile sa creasca, intotdeauna mi-au placut cat mai scurte, dar acum se pare ca s-a schimbat situatia. Problema mea este ca intotdeauna unghiile mele au fost moi si s-au exfoliat si acum am aceeasi problema, dar nu mi se mai intampla atat de des, desi mi s-au mai rupt unghiile pentru ca nu am fost atenta :)) Pentru ca in ultimul look de pe blog (My first cut crease) am folosit mov, m-am decis ca manichiura de saptamana acesta sa se asorteze :D Oja pe care vi-o arat astazi are o poveste foarte draguta, am primit-o cadou de la Gabriela, o cititoare foarte draga mie care s-a gandit sa ma bucure cu un pachetel plin de bunatati si o scrisoare tare frumoasa ♥ Nici nu pot descrie cat de emotionata am fost cand mi-a povestit despre intentia ei de a-mi trimite un cadou, pur si simplu nu m-am asteptat :D


  Oja are o culoare tare frumoasa, in sticluta pare un mov prafuit (pe langa gri, nuantele prafuite sunt preferatele mele), pe unghii e un mov tare placut, e genul de culoare pe care o poti purta peste tot fara sa fie tipatoare, nu stiu daca s-a inteles ceva :))
   Se aplica foarte frumos si se usuca foarte repede (stiti ca eu n-am stare atunci cand imi fac unghiile). Asa arata pensula (nu lasa dare):


   A rezistat cam 3 zile pana sa inceapa sa se toceasca la varfuri (fara top coat), la mine nimic nu rezista si cu top coat cateodata imi dispare oja de pe unghii :)) Am aplicat oja in doua straturi.

Cu blitz:


Fara blitz:


(imi cer scuze pentru degetele mele rosii, dar cand sunt stresata imi "place" sa ma iau de ele, obicei pe care il am de cand eram mica si de care nu pot scapa)

   Nu stiu daca toate ojele din gama acesta se aplica la fel de bine, e prima pe care o incerc, dar cu siguranta am sa ma uit la nuante cand voi mai avea drum pe la Flormar. Singura chestie pe care nu o inteleg este de ce se numeste Supermatte, poate nu e la fel de luciosa precum alte oje, dar cu singuranta nu este mata :)) Asta e doar o curiozitate de-a mea :)

   Va place oja? Daca ati mai incercat oja din gama Supermatte, toate se aplica atat de frumos si se usuca la fel de repede? :)

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*