Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

7 sins of nail polish

27.1.13


   Heeeeeey :D

   A trecut ceva vreme de la ultimul Tag (cred ca prin Decembrie am facut unul) si cred ca era timpul pentru unul, postarile acestea sunt perfecte pentru week-end :D Tag-ul acesta l-am descoperit pe blogului lui Josephine Rainbows in a jar (aka o bloggerita extrem de talentata, daca aveti o pasiune pentru unghii si oje trebuie sa urmariti, daca nu, trebuie sa o urmariti :D) si-am zis ca nu pot sa-l ratez. In urma cu ceva timp era si unul legat de beauty, puteti sa-l cititi aici: Pacatele mortale ale frumusetii :)

1. AVARITIE - Care este cea mai ieftina oja pe care o detii? Dar cea mai scumpa?

   Cea mai ieftina oja pe care o am in colectie in momentul de fata este o oja de la Orkide pe care am dat fabuloasa suma de 1.5 lei :)) Marea majoritate a ojelor din colectia mea sunt oje ieftine, daca-s bune si-mi plac nu ma intereseaza altceva :D



   Cea mai scumpa oja este de la China Glaze, n-am incercat pana acum oje de la OPI si sincera sa fiu nici nu as da atatia bani pe o oja, cand vine vorba de cosmetice, acolo altfel sta treaba :D

2. MANIE: Cu ojele de la care firma ai o relatie de iubire/ura?

   Am stat sa ma gandesc bine inainte sa raspund la intreabarea acesta si chair nu pot da un raspuns, cu marea majoritate a ojelor ma inteleg bine. Mai mult de doua-trei zile nu le tin pe unghii si probabil ca fiecare firma oje bune - oje mai putin bune.

3. LACOMIE: Care este cea mai folosita oja/produs de ingrijirea mainilor? 

    Am doua oje pe care imi place sa le foloses foarte des: Flormar 24 si Flormar 119 in combinatie cu Purple Jewelry de la Sephora :)




  Cel mai folosit produs de ingrijire a mainilor este crema pentu maini cu ulei de catina si masline de la Cosmetic Plant. E perfecta pentru mainile mele uscate si miroase foarte bine, puteti sa cititi parerea mea despre crema aici.



4. LENEVIE: Peste ce etapa din pregatirea unei manichiuri sari din cauza lenei?

   In marea parte a timpului sar peste base coat si cateodata sar peste top coat pentru ca nu mai am rabdare :))

6. POFTA: Care este firma de la care ti-ai dori mereu cate ceva, ale carei colectii le astepti mereu cu interes?

   Nu sunt genul de persoana care sa astept colectii cu mare interes, cand vine vorba despre oje, cam tot ce vad ma tenteaza 

7. INVIDIE: Daca ai putea sa alegi orice brand de lacuri de unghii din lume (fara sa tii cont de pret), care ar fi acesta?

  In general nu ma intereseaza brandul, dar ca sa raspund la acesta intrebare, as alege Zoya, dupa ce-am intrat pe site-ul lor si m-am uitat la oje, oh Doamne, heaven on Earth :D



  Sper ca v-a facut placere sa cititi raspunsurile mele, va invit sa preluati tag-ul si daca vreti imi puteti lasa link-ul in comentariu sau daca nu aveti blog imi puteti raspunde direct in comentariu :D

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*:*