Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Farmasi Goodies

26.1.13


Buna seaaara :D

   Am tot auzit si citit despre produsele de la Farmasi, dar n-am avut pana acum ocazia sa le incerc pentru ca nu exista niciun stand pe langa mine si pentru ca nu-mi place sa-mi comand produse pe care nu le-am vazut niciodata :)) Eiii, se pare ca am avut sansa de a le testa si astazi pot sa va povestesc si eu despre ele. Produsele de la Farmasi au un pret mai mult decat acceptabil, lucru care nu poate decat sa ma incante pentru ca nu intodeauna imi permit sa cumpar produse scumpe (desi as vrea asta :D)


Denumire: Farmasi Stay Matte Foundation 02;
De unde il pot achizitiona: site-ul Farmasi sau de la standurile Farmasi;
Cat costa? pe site costa 20 de lei, nu stiu ce pret are la standuri;
Cantitate: 30 ml;
Ingrediente: 







  • Imi place ambalajul foarte mult, se apasa destul de usor, dar imi place ca nu iese extrem de mult produs, puteti scoate exact cat aveti nevoie. 
  • Exista nuante pentru persoanele cu tenul deschis, aici imi vine sa fac un dans al fericirii, eu nu-mi gasesc niciodata nuanta;
  • Se aplica foarte bine cu degetele, nu am avut nicio problema la aplicare, nu am incercat sa-l aplic cu pensula;
  • Intr-adevar are un finish mat si imi mentine fata mata pentru cateva ore bune, in jur de 5-6 ore nu am probleme in zona T;
  • Are o acoperire mica spre medie, se poate obtine o acoperire mare daca il aplicati in doua straturi, dar mi se pare ca incarca tenul;
  • Se vede destul de natural aplicat intr-un strat, dar nu atat de natural pe cat imi doresc eu.
(fara)                 (1 strat)               (doua straturi)
  • Am observat ca dupa 8 ore de purtare incepe sa cam dispara de pe ten si am locuri in care nu-l mai vad;
  • Nu-l recomand persoanelor cu tenul uscat, scoate totul in evidenta, mi se intampla sa mai am cate o urma de la cos si sa fie uscata zona si se vede foarte urat, se strange in jurul zonei respective;
  • Nu acopera roseata foarte bine, trebuie sa reveniti cu un conceler peste locurile in care aveti nevoie.
  • Nu este rezistent la transfer.



De unde il pot achizitiona? site-ul Farmasi sau de la standurile Farmasi;
Cat costa? 36 de lei pe site, nu stiu care este pretul la standuri;
Cantitate: 6gr;
Ingrediente:




   Cred ca nu e nimeni mirat de alegerea pe care am facut-o. acolo unde sunt marouri, nuante de verde si auriu acolo sunt si eu :))) Culorile sunt foarte frumoase si foarte pigmentate. Am lucat foarte usor cu ele si rezista foarte bine, le-am aplicat peste o baza de care nu sunt foarte multumita si pana saeara au stat la locul lor fara sa scada din intensitate.


(aplicate direct pe piele, fara primer sau baza)
   
Doua lucruri nu-mi plac:
  • Ambalajul: e facut dintr-un plastic foarte ieftin si cred ca daca-l scap pe jos se imprastie in toate directiile si-mi iau adio si de la farduri, pentru cei 36 de lei ma astept la ceva mai bun.
  • Trebuie sa aplicati culorile neparat pe o baza (ex: jumbo de la nyx) pentru ca au tendinta sa dispara de pe pleope atunci cand lucrati cu ele (ex: am aplicat culoare pe pleoapa, lucrez in pliu, adio culoare de pe pleoapa).

Denumire: Farmasi Ruj Rouge 05 ***;
De unde il pot achizitiona? site-ul Farmasi sau de la standurile Farmasi;
Cat costa? 14 lei pe site, nu stiu care este pretul la standuri;
  • Ambalajul este destul de elegant, negru mat cu auriu;
  • Rujul este foarte pigmentat si se aplica foarte frumos, este cremos;
  • Are un miros dulceag care nu este deranjant;
  • Rezistenta: in jur de 3 ore, depinde daca mancati sau beti, sunt destul de multumita de rezistenta (l-am testat doar in casa pentru ca nu mi se potriveste culoarea, nu am mancat, doar am baut un capuccino din cana si desi s-a transferat pe cana, nu mi s-a dus incat sa fiu nevoita sa reaplic)

   Nu am absolut nicio problema cu acest ruj, dar daca era sa-mi comand rujul de pe site, eram in momentul acesta foarte dezamagita de culoarea rujului, pentru ca pe site nuanta 05 (cea despre care va vorbesc) este un rosu absolut superb, iar in realitate nuanta rujului 05 nu are nicio legatura cu cea de pe site. De preferat sa vedeti produsele inainte de a da comanda de pe site, incercati sa gasiti review-uri daca nu aveti vreun stand prin apropiere. 
(acesta este 05 pe site)

    Mi-a facut placere sa le testez, fondul de ten nu m-a impresionat foarte tare, nu e ceea ce caut eu, dar trebuie sa ii acord puncte in plus pentru faptul ca are nuante si pentru cei cu tenul deschis, fardurile in afara de faptul ca nu prea stateau pe pleoape in momenul in care ma machiam altceva nu m-a deranjat la ele (daca aveti o baza nu o sa aveti nicio problema cu ele), iar rujul mi-a placut foarte mult chiar daca culoarea nu ma avantajeaza, cu siguranta o sa-mi achizitionez cateva. Sper sa va ajute review-ul, macar putin, asta daca sunteti inca nehotarati in achizitionarea produselor de la Farmasi :)

   Ati incercat pana acum produsele lor? Care este produsul vostru preferat de la ei? :D

Va doresc o seara minunat, v-am pupat :*:*:*