Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Serialele mele preferate si cele mai putin preferate

6.1.13

Bunaaa searaaaaa! :D

   Pregatesc aceasta postare in minte de cateva luni, dar niciodata nu pot sa-mi dau seama cum vreau sa arate :)) Sunt o mare iubitoare de filme si seriale, nu cred ca pot sa traiesc fara sa ma uit macar la film/episod in fiecare zi, din fericire prietenul meu imi impartaseste pasiunea asa ca seara facem adevarate maratonuri de seriale :D O sa fie o postare lunga pentru ca ne uitam la foarte multe seriale in acelasi timp si tot adaugam in lista atunci cand cele la care ne uitam intra in vacanta, chiar ii spunem la un moment dat prietenului meu ca in curand o sa ne uitam la toate :))

   O sa incep cu serialele scurte, m-am gandit sa le impart cumva ca sa nu iasa o mare zapaceala :)

(serialele sunt asezate in ordinea in care imi plac, sursa poze: imdb)



2 Broke Girls (2 fete care ajung sa lucreze la acelasi restaurant se imprietenesc si impreuna vor sa isi lanseze o afacere de succes - asta doar daca reusesc sa stranga banii necesari) - 2 sezoane, 20-25min/episod, genul serialului: comedie. Desi nu sunt genul de persoana care sa rada la seriale sau filme, de fiecare data cand ma uit la serialul acesta rad, cateodata rad si cu lacrimi. Personajele sunt super haioase, intamplarile la fel si glumele foarte bune. 

Two and A Half Men (dupa moartea fratelui sau cel mare Charlie, Alan se afla in situatia de a fi dat afara din casa, din fericire un milionar ii cumpara casa si il lasa sa traisca in continuare pe spinarea lui)- 10 sezoane, 20-25min/episod, genul serialului; comedie. Serialul a foat foarte bun in primele 8 sezoane pana sa-l scoata pe Charlie din distributie, acum este doar bun, nu mai este la fel de haios ca inainte, unele glume sunt de prost gust si nu-mi place ce s-a intamplat cu Alan.

Last Man Standing (Intr-o lume dominata tot mai mult de catre femei, Mike incearca sa faca fata celor 4 femei din viata sa, sotia si cele trei fiice)- 2 sezoane, 20-25min/episod, genul serialul: comedie. Am inceput sa ma uit la serialul acesta datorita lui Tim Allen, desi primele cateva episoade mi s-au parut destul de blah, de pe la jumate devine foarte haios, imi plac tare mult personajele, in special Mandy Baxter, e incredibil de haioasa :D

Guys with kids (trei barbati trecuti de varsta de 30 de ani incearca sa fie parinti desi inca nu s-au maturizat- 1 sezon momentan, 20-25min/episod, genul serialului: comedie. Unul dintre creatorii serialului este Jimmy Fallon. Am inceput sa ma uit la serial datorita lui Anthony Anderson care mi se pare un tip tare haios, nu m-a dezamagit nici in serial :) Am ras chiar foarte des, e un serial tare dragut si merita urmarit.

Go On (un fermecator comentator sportiv gaseste consolare din partea membrilor unui grup de terapie obigatorie dupa ce pierde o persoana importanta din viata sa)- 1 sezon momentan, 20-25min/episod, genul serialului: comedie. Am ales sa ma uit la serialul acesta intr-un mare moment de plictiseala, de fiecare data cand dadeam click pe el prietenul meu imi zicea ca nu vrea sa-l vada :)) Asa ca am decis sa ma uit singura si nu-mi pare rau ca-l urmaresc. Personajele sunt foarte haioase, intamplarile nu sunt foarte multe la numar si se desfasoara in maxim 2-3 locuri, dar e un serial destul de bun.

Anger Managment (un grup de oameni sunt trimisi sa fac terapie impotriva maniei cu un instructor care la randul sau are probleme cu stapanirea maniei) - 2 sezoane, 20-25min/episod, genul serialului: comedie. Pentru ca mi se facuse dor de Charlie din serialul Two and A Half Men, cand am vazut ca a aprut un serial cu Charlie Sheen n-am putut rata ocazia de a nu il urmari. Gasesc cateva asemanari intre Charlie din Anger si Charlie din Two and A Half Men, nu e cel mai bun serial pe care l-am vazut, dar este cat de cat haios, dar nu suficient sa ma faca sa rad in hohote, sa zambesc da :)

Don't Trust The B**** in APT 23 (Chloe este o tipa petrecareata care locuieste in New York careai ii place foarte mult sa faca glume pe seama colegei sale de apartament June)- 2 sezoane, 20-25min/episod, genul serialului: comedie. Singurul personaj haios din tot serialul mi se pare James Van Der Beek pe care probabil il cunoasteti din serialul Dawson's Creek, restul personajelor nu ma dau pe spate, se putea sa fie si mai bun, ma uit la el doar atunci cand n-am la ce sa ma uit, cateodata uit ca-l am in lista.

Baby Daddy (Ben afla ca este tata in momentul in care la usa sa este lasat un bebelusm el decide sa creasca copilul cu ajutorul mamei sale, a fratelui si a prietenilor lui)- 1 sezon momentan, 20-25min/episod, genul serialului: comedie. Se afla ultimul pe lista pentru ca la fel ca si cel de sus a fost ales doar ca sa-l vad atunci cand nu am la ce ma uita, sunt cateva situatii comice, personajele sunt destul de haiose, dar nu-mi aduc aminte daca am ras mai mult de 3-4 ori la el. Ultimul episod a fost destul prost, probabi, ca voi continua sa ma uit doar din curiozitate :))

  Si acum trecem la cele lungi :D


Pretty Little Liars (4 prietene lupta importriva unui dusman anonim care ameninta sa le dezvaluie secretele intunecate ale acestora in timp ce ele incearca sa elucideze misterul crimei prietenei lor cele mai bune) - 4 sezoane, 42-45min/episod, genulul serialului: drama, mistery, thriller. Din momentul in care am vazut primul episod am stiu ca o sa fiu o fana infocata a serialului. Are de toate: suspans, personaje bune, actiune, de-abia astept sa apara urmatorul episod :D

Teen Wolf (un adolescent oarecum ciudat este atacat de un varcolac si mosteneste blestemul in sine precum si dusmanii care vin cu odata cu el)- 3 sezoane, 42-45min/episod, genulul serialului: comedy, drama, horror. Sunt o mare fana a filmelor cu vampiri si varcolaci (seria Blade, seria Underworld fiind unele dintre filmele mele preferate, chiar si cele cu vampiri staralucitori sunt bune :D). Unele momente sunt incredibil de haiose, actiune multa, povestea interesanta.

Person of Interest (un geniu al informaticii si un ex-agent CIA lucreaza impreuna pentru a preveni crime violente inainte ca ele sa se intample) - 2 sezoane, 42-45min/episod, genulul serialului: action, drama, mistery. Am inceput sa ma uit de curand la serial, nu concep sa nu ne uitam la cateva episoade din serial/seara. Imi place tot ce are legatura cu CIA, armata, detectivi, etc. actiunea e foarte buna, are si momente comice, e foarte bun serialul.

Once Upon a Time (magia si misterul din basme s-ar putea sa existe intr-un orasel din Maine) - 2 sezoane, 42-45min/episod, genulul serialului: adventure, drama, fantasy. Daca va plac povestile atunci trebuie sa va uitati la serial, mi s-a parut ca a devenit foarte bun spre sfarsitul sezonului 1.

Last Resort (un submarin american primeste ordine de a lansa o racheta, capitanul refuza sa lanseze racheta pentru ca ordinele nu au venit de la cine trebuia asa ca sunt atacati de propia tara si obligati sa se refugieze pe o insulita) - 1 sezon, 42-45min/episod, genulul serialului: action, drama, mistery. Asa cum v-am spus si mai sus in place tot ce are legatura cu armata, etc., imi place foarte mult povestea serialului, in schimb ma cam enerveaza cum e filmat, dar pot trece peste :D

Arrow (un tip care a supravietuit unui naufragiu traieste timp de 5 ani pe o insula si reuseste sa se intoarca acasa unde trebuie sa faca dreptate) - 1 sezon, 42-45min/episod, genul serialului: action, adventure, crime. Imi place mai mult decat nu-mi place, personajele sunt simpatice, actiunea e destul de buna,  povestea e putin cam greu de crezut, dar nu-i un serial rau, e bun de urmarit.

Beauty & The Beast (o repovestire moderna a basmului "Frumoasa si Bestia", ea este detectiv iar el este un soldat pe care s-au facut niste experimente intr-un proiect secret. Cei doi au o legatura comuna, mama "Frumoasei" care a asistat la experimente) - 1 sezon, 42-45min/episod, genulul serialului: crime, drama. In situatia de fata n-avem de-a face cu vampiri sau varcolaci, dar e b=Bestia e tot un fel de creatura, imi plac personajele, pe Frumoasa o stiti din Smallville (foarte, foarte draguta), avem si putina actiune, un serial bun.

Chicago Fire (povestea pompierilor din Chicago) - 1 sezon, 42-45min/episod, genulul serialului: drama. Cazuri noi in fiecare serial, actiunea se petrece in mai multe locuri, personajele sunt jucate destul de bine, din ce-am vazut pana acum imi place mult.

Continuum (un detectiv in anul 2077 se trezeste prinsa in prezent, in cautarea de infractori fara scrupule din viitor) - 2 sezoane, 42-45min/episod, genulul serialului: sci-fi, thriller. Am inceput sa ne uitam la el pentru ca ramasesem fara seriale, e un sci-fi dragut, povestea e interesanta. Nu cred ca au avut un buget foarte mare pentru serial, dar e bunicel.

Drop Dead Diva (un fotomodel plin de el si axat doar pe frumusetea exterioara este ucis intr-un accident de masina si este readusa la viata ca o avocata foarte inteligenta, supraponderala, in speranta de a intelege ce inseamna frumusetea interioara) - 4 sezoane, 42-45min/episod, genulul serialului: comedy, drama. Are foarte multe momente haioase, n-ai cum sa nu indragesti personajele, e destul de interesant.

Switched at Birth (povestea a doua fete care afla ca au fost schimbate la nastere din greseala) -  2 sezoane, 42-45min/episod, genulul serialului: drama, family E un serial bunicel, nu pot sa zic ca ma da pe spate. L-am ales pentru ca nu mai aveam la ce sa ne uitam la un moment dat, mi se intampla foarte des sa uit de el.

The Lying Game (Emma afla ca are o sora geamana , se intalnesc si ii ia locul pentru cateva zile. Sutton pleaca in cautarea mamei lor, dar dispare. Emma trebuie sa decida daca spune adevarul si risca sa nu afle de ce au fost separate de la inceput) - 2 sezoane, 42-45min/episod, genulul serialului: drama, mistery. Am inceput sa-l urmaresc pentru ca pe imdb scria ca e asemnataor cu Pretty Little Liars, ei bine, NU ESTE. Mi se pare ca actorii joaca prost si a devenit plictisitor, dar o sa-l urmaresc pentru ca trebuie sa stiu ce se intampla mai departe :))

    Si cam acesta este lista mea de seriale, probabil ca in viitor se va mari (sunt sigura de asta), dar momentan vin toate serialele din vacanta si nu o sa am timo de altele :)) Urmariti vreun serial din lista mea? Care sunt serialele voastre preferate? :D

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*:*