Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Chocolate Chip Cookies

8.1.13


Helloooooooo! :D

   Imi place sa mananc din cand in cand cate ceva dulce, am cateva deserturi pe care imi place sa le prepar si le mananc cu mare pofta, dar in rest consum cate o bucata-doua de ciocolata si cam atat :D E pentru prima data cand am incercat sa fac cookies acasa, nu mi-au iesit perfect (spun asta pentru ca sunt perfectionista), dar stiu unde am gresit si o sa mai exersez cu siguranta pana o sa fie cookie-ul pe gustul meu. reteta am gasit-o pe Youtube, mi-au placut foarte mult cum aratau si-am zis ca trebuie sa incerc :D


   Cu ocazia aceasta am aflat ca imi place foarte mult sa beau lapte recisor sau la temperatura camerei, pana acum cu greu ma atingeam de el, il consumam doar cu cereale din an in paste :D Buun, sa trecem la reteta :)





Ingrediente:

1/2 dintr-un pachet de unt (la temperatura camerei)
200 gr zahar (eu as adauga doar 140-15, mi s-au parut cam dulci)
1 ou (la temperatura camerei)
2 lingurite esenta de vanilie
250 gr faina (as adauga peste 300gr ca sa fie mai tare consistenta aluatului)
1 lingurita praf de copt
1/2 lingurita sare
fulgi de ciocolata, ciocoalata, etc (eu am folosit o ciocolata de la Milka, cu cat mai multa cu atat mai bine)

   Am amestecat intr-un castron faina cu sarea si cu praful de copt.


   Apoi intr-un al castron folosind mixerul am amestecat untul cu zaharul.


   Am adaugat si oul.


   Treptat am adugat mixul din faina+sare+praf de copt si am amestecat cat sa nu se mai vada faina, nu am exagerat :D


   Puteti sa puneti cookies-urile direct pe tava, eu am folosit foaie de copt. Sa lasati ceva spatiu intre ele pentru ca ale mele s-au unit, asta din cauza ca nu am pus suficienta faina sau praf de copt (nu sunt sigura), cred ca ambele :D



  La cuptor stau in jur de 10-15 minute in functie de cuptorul vostru, vrem sa obtinem un mijloc pufos si niste margini aurii :D 

(cat mai multa ciocolata, nu ca la primul meu cookie :D)


   Sunt super delicioase si usor de preparat, merg de minune cu un pahar de lapte, e un desert foarte bun pentru copii si nu numai. Prietenul meu a fost foarte incantat, a zis ca eu iesit grozave si nu i s-au parut foarte dulci asa cum mi s-au parut mie :) Data viitoare o sa incerc sa le fac mai groase, ale mele s-au cam pleostit in cuptor, dar sunt multumita de rezultat dupa numai o incercare :)) Daca aveti de gand sa le incercati sa-mi spuneti daca v-am placut :*

Andreea - Lifestyle in my way - a incercat reteta si i-au iesit niste minunatii de cookies :X Arata mult mai bine decat ale mele haha :D 
(nu-i asa ca arata minunat cookies-urile ei? :D)

Laura a incercat si ea reteta si ai ei arata mult mai bine decat ai mei :)) Acum mi s-a facut pofta <3 p="p">


Diana mi-a trimis si ea ieri o poza cu cookies-urile ei, arata ataaat de bine ♥ Diana vrei sa ne faci pofta, nu-i asa?


Carla a incercat si ea reteta si mi-a trimis astazi o poza :X Carla, arata MINUNAT!!! ♥


   Daca incercati reteta si vreti sa-mi trimiteti o poza am sa o postez aici :D

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*:*