Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Spring Wishlist

23.4.13

Hellooooooo! :D

   In primul rand vreau sa le urez: La multi ani! tuturor celor care isi sarbatoresc astazi onomastica, sper ca ati avut parte (si aveti in continuare) de o zi superba :D

  First of all I want to wish you Happy Birthday if you are celebrating your name day today, I hope you had (or have) a wonderful day :D

  Voiam sa scriu ieri o postare destul de interesanta (sper :D), dar din pacate o durere de cap nu mi-a dat pace toata ziua si n-am reusit (joi cel tarziu sper sa fie pe blog)\, facusem cateva poze, dar nu mi-au placut si nu pot posta pe blog ceva de care nu sunt multumita. Pentru astazi am o postare mai "light" (abia acum am ajuns acasa) care sper sa va placa si care sper sa nu va bage la cheltuieli haha :)))

 Yesterday I was going to write a pretty interesting blog post (so i hope :D), but unfortunately I had such an annoying headache that I could not concentrate (i hope i'll post it until this Thursday), I took some pictures, but i didn't like the way they turned out and i can't post something that i don't like. For today I have a "light" blog post which i hope you will like and I also hope that you are not going to spend money after haha :))

   In acesta primavara sunt cateva lucruri pe care mi le doresc, asa ca m-am gandit sa fac o lista, sa speram ca o sa reusesc sa-mi achizitionez o mare parte din ele :D Sa incepem:

  I gathered a few things that I want this spring and I said: hey, why don't I make a wishlist? (this way I can remember what I want :D). I really hope I can buy some of the items on this list :D Let's see:

   Sunt o mare fana a ochelarilor tip aviator si a celor wayfarer, dar anul acesta vreau o pereche de ochaleri cu alta forma, una care sa merga de minune la tinutele mai girly :D

  I'm a big fan of aviator and wayfarer sunglasses, but this year I want some girly ones to go with my girly outfits :D

(sursa poza: boohoo.com)

or

(sursa poza: asos.com)

Apoi imi doresc tare mult cel putin doua rimeluri colorate, Koko incersase doua rimeluri de la Pastel care aratau minunat :X 

I also want some colored mascara, I've seen some cool ones from Pastel, Koko was wearing them in a Facebook picture and they looked soo vibrant :X

&

  Un ruj sau doua in nuante puternice ♥

  One or two bold lipsticks shades ♥
  • Maybelline Vivids SHOCKING CORAL;


&
  • Maybelline Vivids VIBRANT MANDARIN:
(sursa poze: www.maybelline.com/)

  Neaparat vreau cateva oje din noua coletie de oje pastel Light Summer de la Flormar, sunt absolut superbe :X

   I really want some of the nail polishes from the new Flormar nail polish collection (called Light Summer), they are gorgeous :X

(sursa poza: flormar)

   O gentuta galbena neon :D
 
   A yellow neon bag :D



   Cel putin o pereche de Hi Tops :D

   At least one pair of Hi Tops :D

(sursa poza: www.boohoo.com)

(sursa poza: www.boohoo.com)

   Neaparat o pereche de balerini :)

   A pair studded of ballet flats :)

(sursa poza: www.boohoo.com)

   Si nu in ultimul rand, cel putin doua esarfe :D

   And at least two new scarves :D

(sursa poza: miniprix.ro)
(sursa poza: miniprix.ro)

Link-urile de mai sus NU sunt link-uri de afiliat.  

   Si nu in ultimul rand vreau sa va spun ca Romwe are o noua promotie de Ziua Mamei: pana la 70% reducere si un cadou misterios la fiecare comanda :D http://www.romwe.com (25.04.2013 - 27.04.2013)

   And I would also like to tell you that Romwe is having another promotion, this time for Mother's Day: 70% off and a misterious gift :D http://www.romwe.com (25.04.2013 - 27.04.2013)



   Se pare ca am adunat cateva produse pe care mi le doresc haha :)) Voi ce va doriti? :D

  Well, it seems that I have a pretty big spring wishlist haha :)) What do you have on your wishlist? :D

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :***

Have a lovely evening, many kisses :***