Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Tag: Daca eram...[RO only]

16.4.13

Heeeeei!

   In week-end am citit pe blogul Evei acesta postare "Daca eram..." si bineinteles ca nu puteam sa nu ma entuziasmez cand am vazut ca e vorba despre un tag, Eva a mentionat ca ar vrea sa fac si eu acest tag si cum nu pot refuza acesta invitatie, astazi asta am sa fac. Imi cer scuze daca v-am plictisit cu atatea tag-uri, dar mi se par super fun si e o modalitate foarte buna de a cunoaste omul din spatele blogului, eu le citesc cu foarte mare placere de fiecare data :D Sa incepem:

   Daca eram un anotimp, as fi fost primavara ♥ /



   Daca eram o luna, as fi fost luna iunie (luna in care m-am nascut, pentru ca este inceputul verii si nu este atat de cald :D)


(sursa poza: rinconumc.com)

   Daca eram o zi a saptamanii, as fi fost sambata (nu cred ca trebuie sa mai mentionez de ce, cui nu-i place week-end-ul? haha :D)

(sursa poza: en.wikipedia.org)

  Daca eram o parte a zilei, as fi fost cu siguranta dimineata, in momentul in care rasare soarele ♥

(sursa poza: mi9.com)

   Daca eram un animal marin, as fi fost un delfin.

(sursa poza: www.bubblews.com)

Daca eram un animal de uscat, as fi fost un ghepard.

(sursa poza: ro.wikipedia.org)

   Daca eram o virtute, as fi fost dreptatea.

   Daca eram o planeta, as fi fost Mercur.


(sursa poza: click)

   Daca eram un lichid, as fi fost apa.



   Daca eram o piatra, as fi fost aquamarine.


(sursa poza: anaheimhillsjewelry.com)

   Daca eram un metal, as fi fost cu siguranta argint sau aur alb.

   Daca eram o pasare, as fi fost o lebada.


(sursa poza: click)

   Daca eram o planta, as fi fost o zambila.

(sursa poza: hetruthshineswithin.com)

   Daca eram un instrument, as fi fost un pian.

(sursa poza: click)

   Daca eram un sentiment, as fi fost iubirea.

   Daca eram un sunet, as fi fost sunetul unui pian.


   Daca eram un cantec, as fi fost Countdown.


   Daca eram un film, as fi fost Transformers sau Underworld (nu ma pot decide :D)

(sursa poze: redcarpetrefs.com si imdb.com)

   Daca eram un serial, as fi fost Person of Interest ♥

(sursa poza: bubblews.com)

   Daca eram un oras, as fi fost Tokyo.

(sursa poza: tumblr.com)

   Daca eram un gust, as fi fost cu siguranta dulce.

   Daca eram o aroma, as fi fost aroma de pepene verde sau galben :D

(sursa poza: click)

   Daca eram o culoare, as fi fost emerald. 


   Daca eram o parte a corpului, as fi fost ochi.

   Daca eram un material, as fi fost bumbac.

   Daca eram un accesoriu, as fi fost un ceas.

(sursa poza: shop.nordstrom.com)

   Daca eram o materie, as fi fost muzica.

   Daca eram un personaj de desene animate, as fi fost Agnes din Despicable Me ♥ ♥ ♥

(sursa poza: click)
   
   Daca eram o forma as fi fost o inima.

(sursa poza: sterling-wellness.com)

   Daca eram o masina as fi fost un Golf 5 GTI.

(sursa poza: autooonline.blogspot.ro)

   Daca eram o haina, as fi fost o geaca de blugi.

(sursa poza: asos.com)

  Sper ca v-a placut placere sa cititi acest tag si va invit si pe voi sa-l preluati :D Nu uitati sa-mi lasati link-ul in comentarii ca sa pot sa-l citesc si eu :))

  Si nu in ultimul rand vreau sa va anunt ca cei de la Romwe au reduceri pe site (pana la 70%), produse incepand de la 10$ :D Eu mi-am cumparat in iarna o rochita super frumoasa de pe site, sper sa vi-o pot arata in curand intr-un OOTD, de-abia astept sa o port :D

   Promotia incepe pe 17.04 si dureaza pana pe 19.04.


Va doresc o seara minunata, v-am pupat :***