Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fashion 2sday: Leather weather!

2.12.14


Heya! :D


Yesterday was our countries's national day (also called Great Union Day)and it snowed beautifully! I really felt that winter is here, I am so happy that it is not that cold anymore and I would lie if I would say I wasn't thrilled about it, I was excited just like a child at the sight of snow :D I won't be that happy when the snow will melt and mud will be all over the streets and I know we are going to have muddy streets for a while, but that's winter for you, it has its ups and downs. We took these photos a day before the snow, it was preeeety cold outside, but I love the way these photos look :)

De ziua tarisorei noastre frumoase a nins ca-n povesti! Am simit ca a venit cu adevarat iarna, cu ocazia asta s-a mai domolit si frigul si as minti daca as spune ca n-am fost entuziasmata precum un copil la vederea zapezii :D N-am sa fiu foarte fericita atunci cand am sa dau de mocirla, mai ales ca sunt sigura ca nu o sa avem partea de ea doar in luna decembrie, dar asta este, asa
 este iarna. Eu am apucat sa fac pozele acestea inainte de ninsoare, pe un frig necrutator, insa sunt tare multumita de rezultat :)


Coat / Palton: Choies;
Clutch: Front Row Shop; 
Dress overall / Sarafan: Bershka via Kurtmann;
Turtleneck / Helanca: No name;
Necklace / Colier: Meli Melo;
Boots / Cizme: Tally Weijl.




Don't you tell me you didn't ever wear an overall dress, I can't believe that! :)) Now I don't remember one in particular, but I am sure I had a few, they were in when I was little. I'm sure though I have never had a leather overall dress, but isn't this one great? I've seen it before BF started, but waited to see if it got discounted and baaam got it at 50% off :D It is made out a very fluid and thin material, it sits really nice on the body, I thought it would look great with my over the knee boots, was I right? I love wearing turtlenecks when winter comes, especially ones that are a little bit thicker, like a sweater they are super comfortable and they keep me warm ♥

Nu-mi spuneti ca nu ati purtat niciodata un sarafan, nu-mi spuneti! :))  Sincera sa fiu nu-mi amintesc de vreunul din copilarie, dar erau la mare moda pe atunci asa ca sunt sigura ca am avut mai mult de unul. In niciun caz n-am avut un sarafan din imitatie de piele, dar nu-i asa ca acesta e genial? L-am vanat inainte de BF, insa am asteptat pana au inceput reducerile, am avut noroc, l-am prins la jumatate de pret :D E realizat dint-un material foarte fluid si subtire, insa arata extrem de bine si se aseaza foarte frumos pe corp, m-am gandit ca o sa arate minunata impreuna cu o precehe de cizme peste genunchi, am avut dreptate? Iarna imi place sa port helanci, mai ales din acesta mai grosute, ca un puloveras, sunt super confortabile si calduroase ♥





Have a lovely day, many kisses :***

Va doresc o zi frumoasa, v-am pupat :***