Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fashion Bloggers Night Out - Christmas Edition!

23.12.14



Hello! :D

Luni, 15 decembrie in jurul pranzului primesc pe mail o invitatie la un eveniment, nu stiam cine sunt cei care mi-au trimis invitatia, curioasa din fire caut pe Google sa vad despre cine este vorba, nimic. Nu stiu de ce m-am gandit de cum am citit pink-ul din Pink Touch Media la Julie, poate pentru ca tot ce e roz ma duce cu gandul la ea haha :)) Si tare bine m-a dus gandul pentru ca Pink Touch Media inseamna Julie, Dorina si Cristina, lucru pe care l-am aflat chiar in ziua aceea, tare bucuroasa am mai fost de ideea fetelor. Si asa au inceput pregatirile! :)

La eveniment am participat alaturi de un omulet tare special din viata mea si anume nepotica mea Daria, si-a dorit tare mult sa ajunga la eveniment, e o mica fashionista si in repetate randuri mi-a spus ca atunci cand o sa fie mare vrea sa faca ceea ce fac eu acum, adica sa scrie pe blog :D 


Evenimentul a inceput cu o prezentare de moda, Roxana Sanda este un tanar creator de moda la inceput de drum, prima ei colectie se numeste My Juliette si e destinata fetelor visatoare, indragostite de culori pastelate si rochii cu volum si detalii deosebite. Mi-a placut tare mult colectia, daca ar trebui sa aleg o rochie preferata, atunci si eu si Daria am cazut de acord ca cel mai mult ne-a placut rochia mov, cea din a doua poza :) Felicitari Roxana, iti doresc mult succes pe viitor!

(prima poza: Dorina, Roxana (creatoare colectiei), Julie si Cristina)

Apoi a urmat o discutie extrem de interesanta, Elena Sandor (Eileen Cuisine, sunt sigura ca multe dintre voi o cunoasteti), ne-a povestit despre viata unui blogger in Londra si ne-a sfatuit din experienta personala despre cum ar trebui sa decurga colaborarile cu brand-urile, a fost o placere sa o ascult, mi-a deschis ochii in privinta anumitor aspecte la care nu ma gandeam sau carora nu le acordam atentie, insa acum stiu ce am de facut si la ce anume trebuie sa mai lucrez. 


Mancarea a fost divina, eu spre deosebire de celalalte fete prezente la eveniment am mai avut oportunitatea de a gusta din asemenea bucate la petrecerea aniversara a blogului lui Julie :D Bunatatile au fost preparate cu mult drag de Marie's Cusinette in spatele caruia se afla chiar mama lui Julie ♥ Pe acesta cale vreau sa o felicit inca o data pentru efortul depus!


Imediat dupa momentul Elenei a urmat o tombola la care au participat toate fetele prezente, premiile au fost foarte tentante, un voucher in valoare 150 lei la Meli Melo si o carte destinata fashionistelor "La shopping si nu regret". Apoi am trecut direct la partea de socializare, multe rasete, multa voie buna, i-am spus Dorinei ca desi nu le cunosc pe multe dintre fete, ma simt la eveniment exact ca in familie, a fost o atmosfera extrem de calda, in care iti era imposibil sa nu lasi emotiile si timiditatea deoparte. Nu m-as caracteriza ca fiind o persoana timida, insa imi este greu sa fac primul pas, odata insa ce a acest pas a fost facut ma transform intr-o persoana galagioasa, pusa pe glume si cu mult chef de vorba haha :)) Datorita atmosferei placute am avut curajul sa fac eu primul pas si sa fac cunostinta cu aproape toate invitatele :D




(de la stanga la dreapta: Larisa, Federova, Cristina, Raluca, Elena, Stefana & Fulvia (care din pacate a ajuns mai tarziu), Anca Madalina, Simona, Adina (care din pacate lipseste din poza), Petronela, Stella, Madalina & Corina, Daria (nepotica mea :D), Julie, Dorina & Cristina, Georgiana, Manuela si eu) - click pe numele fetelor pentru a ajunge pe blogurile lor ♥

Evenimentul a avut loc intr-un nou spatiu destinat evenimentelor si petrecerilor private - 360 HUB- care cu ocazia evenimentului a si fost oficial inaugurat. La sfarsit ne-a vizitat Mos Craciun, cred ca am fost foarte cuminti pentru ca Mosul a fost foarte darnic cu noi, ne-a adus bunatati de la: Flomar, Melkior, Clear si Rexona. Multimesc Mosule! :)

As putea sa scriu pana maine despre eveniment, nu m-am mai oprit din vorbit despre el de vineri haha, insa am sa incerc sa inchei postarea multumindu-le fetelor pentru faptul ca si-au dorit sa fiu alaturi de ele la acest prim eveniment minunat, inseamna foarte mult pentru mine, ne-am simtit incredibil de bine si le doresc din tot sufletul mult succes cu acest proiect cat si orice alt proiect pe care-l au in gand! ♥ ♥ ♥

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***