Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Colectia mea de make-up. Partea a III-a: Pudre, bronzere, blush-uri si iluminatoare.

6.3.13

Hello :D

  Astazi este timpul pentru partea treia a colectiei mele de make-up si dati-mi voie sa va spun ca sunt foarte incantata pentru ca o sa va arat cateva produse pe care le indragesc extrem de mult. Nu pot sa descriu cat de fercita sunt ca am scapat cat de cat de frig, de-abia astept sa se mai incalzeasca putin vremea sa ma pot bucura de acest frumos anotimp (primavara este anotimpul meu preferat), pana atunci trebuie sa-mi tratez raceala care din fericire e o raceala usoara de care sper sa scap pana in week-end :D Sa trecem la treaba :)

O sa incep cu pudrele:
  • MUA MATTE PERFECT LOOSE POWDER Translucent - MUA - 2.30 lire;
  • Ben Nye Luxury Powder Buff - Ebay - 8$.



   Pudra de la Ben Nye s-a aflat pe wishlist-ul meu de Craciun (o voiam pe Banana, dar nu o mai aveau pe stoc) si-am reusit sa mi-o achizitionez. Am citit numai lucruri bune despre ea, cum ca nu iti mai luceste absolut deloc tenul dupa ce o folosesti, insa mie tot mi-a lucit zona T dupa ce-am folosit-o, inca vreau sa cred ca nu o folosesc eu cum trebuie :)) In momentul de fata o folosesc doar pe cea de la MUA si sincera sa fiu mi se par la fel. O sa scriu despre amandoua in momentul in care consider ca le-am testat suficient :D

   Blush-uri de la MUA, sunt PREFERATELE mele, nici nu mai am ochi pentru alte blush-uri, sunt senztional de bune, pigmentate, se aplica frumos, stau toata ziua la locul lor, nu sunt prafoase si sunt si foarte ieftine:

  • MUA blusher Shade 1 - MUA - 1 lira;
  • MUA blusher Shade 4 - MUA - 1 lira.
  La urmatoarea comanda o sa mai incerc si alte nuante si o sa le recumpar si pe acestea ca sa fiu sigura ca nu raman fara ele :))

   Swatch-uri:


   De la E.l.f. detin doua blush-uri, un bronzer si un iluminator:
  • Fard de obraz in nuanta Shy - E.l.f. - 15 lei - Blush-ul in nuanta Shy mi-a placut foarte mult, drept dovada e al doilea pe care-l termin, probabil ca-l voi reachizitiona la urmatoarea comanda, e perfect pentru zi - review;
  • Pudra bronzanta in nuanta Luminance - E.l.f. - 9 lei -  Iluminatorul de la E.l.f. e asa si asa, dar pentru pretul lui e bun de incercat;
  • Fard de obraz in nuanta Flushed - E.l.f. - 15 lei - Flushed e foarte frumos si pigmentat, se aplica frumos, dar ma enerveaza foarte tare ambalajul, e mic si tot timpul ma chinui sa-l deschid (noroc ca au schimbat ambalajul intre timp);
  • Pudra bronzanta in nuanta Matte Bronze - E.l.f. - 9 lei - Bronzer-ul e ok, nu-i foarte pigmentat, dar se aplica frumos cu pensula si e perfect pentru persoanele cu tenul deschis.

(blush-ul pe cand era nou, acum nu mai arata atat de bine si nu mia placut cum arata in poza :D)


   Dupa cum puteti observa am avut probleme cu ambalajul iluminatorului si cel al bronzerului, nu-s de cea mai buna calitate, dar daca produsele sunt ok si avantajoase la pret pot sa trec cu vederea ascest mic aspect :)

Swatch-uri: 



   Urmatoarele pe lista sunt doua blush-uri de la p2, unul despre care v-am mai vorbit si care-mi place extrem de mult si unul pe care nu am apucat sa-l folosesc foarte mult, inca incerc sa ma obisnuiesc cu cele crema, dar nu cred ca o sa ne impacam foarte bine :))
  • p2 Feel Good mineral compact blush in nuanta 050 Innocent Rose - review;
  • p2 What's Up? Beach Babe sassy attitude blush stick in nuanta 010 berry glam.


   Swatch-uri:


    Cele de la Sephora n-au prea fost folosite, sunt foarte frumoase, dar nu mi-au placut cum se aplica, nu se aplica uniform (nu-mi aduc aminte daca la toate trei am avut problema acesta, dar sunt sigura ca la cel din mijloc da):


   Imi place foarte mult al treilea, cred ca o sa incep sa-l folosesc mai des :D

   Swatch-uri:


   Apoi mai am bronzer-ul de la No7 care imi place foarte, foarte mult, singurul blush de la Flormar pe care-l detin si un blush mineral de la  pe care l-am presat si l-am pus intr-o cutiuta de la Nyx (pe care am reusit sa-l sparg si mi s-a imprastiat pe jos :/)
  • No7 Sun Kissed Mosaic Bronzer - review;
  • Flormar Blush-On in nuanta 91 - review;
  • Puetouch Minerals in nuanta Morning Rose - Puretouch - 39 lei - review;


   Swatch-uri:


   Nu intentionez sa-mi maresc colectia in viitorul apropiat, vreau sa incep sa folosesc toate produsele pe care le am pentru ca e pacat sa le las aruncate prin sertare, mai ales ca toate-mi plac sau mi-au placut candva :) Sunt insa in cautarea unui ilumintor, ma gandesc sa-l incerc pe cel de la MUA, poate daca vor avea transport gratuit sau o noua oferta cine stie :D :D
   
   Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*:*