Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Colectia mea de make-up: Partea a IV-a. Primere, farduri de ochi, creioane si rimeluri.

12.3.13

Hello :D

   Ia sa vedem ce-am mai facut in ultima vreme: in week-end am sarbatorit ziua de nastere a prietenului meu si asa cum obisnuiesc in fiecare an si de data aceasta i-am facut un tort (multumesc mama pentru ajutorul acordat), mi-a iesit grozav, prietenul meu a fost foarte incantat de el :D V-am aratat poza si pe Facebook, dar am zis m-am gandit sa vi-o arat si aici poate mai e cineva care nu a vazut-o, reteta este de pe blogul Laurei - laurasava.ro. Apoi duminica am fost plecati cu treaba in afara Bucurestiului si a fost foarte distractiv desi nu asta era scopul micii excursii, ne-am intors seara tarziu foarte obositi, drumul a fost lung, dar a fost foarte placut :D


   Buuun, iata ca am ajuns si la ultima parte din acesta serie, am lasat-o la final pentru ca aici am cele mai multe produse (a fost o adevarata aventura in ziua in care am pozat totul, deja nu mai suportam sa ma sterg pe mana :D), o sa fie lunga postarea, sper sa nu va plictisesca :))

O sa incep cu primerele si cu bazele pentru machiajul ochilor pentru ca in ordinea astea folosesc produsele :)
  • Too Faced Shadow Insurance Candlelight - e preferatul meu, imi place sa-l folosesc si fara sa mai aplic ceva peste el, e foarte frumos;
  • essence Colour Arts eye base - il folosesc pemntru pigmenti;
  • Manhattan Eyeshadow Base - pe acesta l-am folosit pana sa primesc primerele de la TF, n-am fost foarte multumita de el;
  • Din poza lipseste si celalalt TFSI pe care-l am, il ratacisem prin casa in ziua in care am pozat toate produsele, l-am gasit acum cateva zile, merita investitia, e grozav.



   Apoi trecem la palete si incepem cu cele de la Sleek, despre care nu cred ca mai am ceva de spus, sunt foarte bune :D

  • Sleek Storm -  am vorbit despre paleta aici: MyaShop Goodies si aici gasiti doua tutoriale in care am folosit-o: Day to Night Make-up;
  • Sleek AU NATUREL - imi place foarte mult ultima culoare de pe primul rand, nu cred ca am folosit-o pana acum doar pe ea intr-un machiaj, dar am sa fac unul in curand :);
  • Sleek ULTRA MATTS V2 - aici gasiti un machiaj in care am folosit cateva culori: Autumn Afternoon;
(nu am facut swatch-uri, dar gasiti o gramada de swatch-uri la colegele mele)

   Urmatoarea pe lista este paleta mea de Sephora pe care am inceput sa o folosesc destul de des in ultima perioada:

(puteti sa cititi review-ul aici: trusa machiaj Sephora si gasiti pe blog tutoriale cu aceste farduri aici: Add a little bit of color si Warm & Cozy)

   Paleta de la BH nu este folositat atat de des pe cat ar merita, incerc sa remediez problema asta :))

(review si swatch-uri gasiti aici: Review BH Cosmetics si un tutorial cu acesta paleta gasiti aici: 10 seconds until midnight)

   Paleta de la Too Faced am primit-o de curand si unele culori le folosesc aproape de fiecare data cand ma machiez (mai ales primele doua de sus);

(review-ul il gasiti aici: Too Faced The Return of Sexy si un tutorial cu acesta paleta gasiti aici: My frist cut crease)

  Imi place foarte mult trusa acesta de la essence, culorile sunt FOARTE frumoase si marea majoritate sunt pigmentate, e perfecta pentru calatorii.

   Swatch-uri:

(un machiaj cu acesta paleta gasiti aici: A certain shade of green)

Apoi am urmatoarele palete:
  • BeautyUK 4 - sincera sa fiu nu am prea folosit-o foarte des, e mai mult paleta mamei, ea a folosit culorile, n-am fost foarte impresionata de ea.
  • GOSH Smokey Eyes Palette 03 PLUM -  am vorbit despre paleta aici GOSH Goodies (gasiti si swatch-uri) si aici gasiti un tutorial in care am folosit culorile din paleta: Purple Haze;
  • Farmasi  - am vorbit despre quad aici: Farmasi Goodies (gasiti si swatch-uri) si am facut si un tutorial in care am folosit-o: Rusted Metal.

  Apoi am doua quad-uri de la e.l.f. si un trio de la Collection 2000:
  • e.l.f. Day 2 Night - prima culoare din quad este absolut superba, nu sunt toate foarte pigmentate, dar se poate lucra cu ele, pentru pretul pe care-l au merita, gasiti un tutorial aici: Eotd x2
  • e.l.f. Luxe - din acesta paleta nu-mi dau seama de ce e atat de folosita prima culoare, nici macar nu se vede in swatch, cea de-a doua culoare imi place foarte mult, iar cea de langa arata bine aplicata peste o baza (inchisa sau peste una alba);
  • Collection 2000 14 Ametrine - toate cele trei culori seamana intre ele haha :)) imi place sa o folosesc pe ultima, o aplic pe toata pleoapa atunci cand n-am chef sa ma machiez si am iesit pe usa :D


Swatch-uri:




   Aceste farduri le-am achizitionat de curand si nu pentru ca le vroiam ci pentru ca a trebuit sa adaug ceva la comanda de la MUA ca sa pot atinge suma minima pentru a benficia de oferta si nu-mi pare rau ca le-am adaugat, sunt incredibil de pigmentate si foarte frumoase. (toate swatch-uri din acesta postare sunt facute direct pe piele, nu am aplicat primer sau baza)
  • MUA Shade 1 Pearl;
  • MUA Shade 26 Pearl;
  • MUA Shade 7 Pearl;
  • MUA Shade 12 Pearl;

Swatch-uri:


Singurele mele farduri de la Flormar:
  • Flormar Matte Mono Eyeshadow M11 - n-am apucat sa-l folosesc inca, dar e foarte pigmentat;
  • Flormar 15 - iluminatorul meu preferat, cred ca l-ati vazut in aproape toate tutorialele, am reusit sa-l repar pentru ca l-am scapat de cateva ori pe jos si deja era enervant sa-l tot folosesc asa spart :D.

Swatch-uri:


  Fardurile acestea le folosesc in machiaje atunci cand am nevoie de sclipici, imi place sa le aplic in centrul pleopei:

Swatch-uri:


  Si restul sunt farduri pe care le folosesc rar, mama e cea care le foloseste cel mai des :))
  • Miss Sporty Studio Color Duo Eye Shadows 206 Hawaii;
  • Astor 700 Black Velvet;
  • L'oreal ColorAppeal Holographic 112 Kryptonite Green;
  • No7 Stay Perfect Eyeshadow 65 Truffle - imi place foarte mult fardul acesta, imi place sa-l folosesc de unul singur, il aplic pe toata pleopa, apoi aplic rimel si gata machiajul :D;
  • 2true Eyeshadow Dazzlers;
  • p2 sun city 040 N.Y. - il puteti vedea aici: All eyes on you!
  • e.l.f. custom eyes - 2507 Pink Ice;
  • makeup geek Moondust eyeshadow;

Swatch-uri:



Creioane: 

   N-am foarte multe, nici nu le folosesc foarte des, dar printre cele pe care le am unele sunt incredibil de bune.
  • Avon glimmerstick chromes in nuanta night star - absolut superb, foarte pigmentat, aluneva foarte usor pe piele si rezista acolo unde il pui;
  • Avon superSHOCK in nunata blackberry - unul dintre cele mai bune creioane pe care le-am folosit, foarte pigmentat si rezista toata ziua, isi merita toti banii creioanele acestea;
  • Avon superSHOCK in nuanta golden fawn - la fel de bun ca si cel de mai sus, trebuie sa mai adaug cateva la colectie;
  • Too Faced Perfect Eyes Waterproof Eyeliner in nuanta Perfect Black - tot ce pot sa spune ca imi plac mai mult creioanele de la de mai sus de la Avon si ca rezista mai mult decat acesta;
  • e.l.f. Shimmer Eyeliner Pencil in nuanta - cremos si pigmentat, imi place mult;
  • No7 Amazing Eyes Pencil in nuanta 10 Brown - imi place foarte, foarte mult culoarea (e creionul meu maro preferat), dar nu-mi place ca este putin mai dur si trebuie sa insist putin mai mult atunci cand vreau sa-l aplic;
  • p2 mettalic style in nuanta 090 midnight flirt - e foarte frumos, dar nu se aplica uniform, unele nuante se aplica mai bine;
  • Creion dermatograf de la Sephora - foarte pigmentat si destul de cremos;
  • Creion dermatograf de la Sephora - nu-mi place, culoarea e frumoasa, dar nu se aplica uniform oricat as incerca.

Swatch-uri:


Gel liner si eye liner:

  • essence gel eyeliner in nuanta 01 Midnight in Paris -nici nu-mi place nici nu-mi displace :D;
  • love apha gel eyeliner in nuanta 01 Black - gel liner-ul meu preferat, rezista toata ziua fara nicio problema,e atat de rezistent incat nu pot sa-l indepartez decat cu demachiant pentru machiajul waterproof - review aici: Love Alpha;
  • din pacate s-a sters scrisul si nu mai stiu cum se numeste, dar nuanta este Shake it Up!, il folosesc fooooarte rar, nici nu stiu de ce-l mai tin :)));
  • 2True eyeliner Dazzlers, nu stiu in ce nuanta, e bun pentru atunci cand am nevoie de sclipici :D;
  • SLINKY eyeliner de la myface.cosmetics - eyeliner-ul meu preferat, se aplica foarte frumos si rezista toata ziua, o sa-mi para tare rau cand o sa-l termin :( - review aici: SLINKy.


Swatch-uri:


Rimeluri:
  • GOSH BOOMBASTIC Mascara - rimelul meu preferat, in curand trebuie sa-mi iau la revedere de la el, dar cu siguranta il voi reachzitiona;
  • Maybelline The FalsiesVolum' Express in varianta waterproof- rimelul meu waterproof preferat;
  • COVERGIRL lashblastfusion - se afla pe locul al treilea in topul preferintelor mele, nu incarca genele, arata foarte bine;
  • Avon superSHOCK - nu m-am dat pe spatele rimelurile astea, am vazut ca le tot scot in diferite ambalaje, dar nu-l voi reachizitiona;
  • Flormar MaXXL - o sa vorbesc despre el in curand;
  • L'oreal Volume Million Lashes excess - o sa vorbesc despre el in curand;
  • Avon super Drama - nu mi-a placut absolut deloc, amabalajul arata bine :D.


   Si la final avem produsele pentru sprancene:
  • alverde in nuanta 02 Brown - e singurul produs pe care-l mai folosesc pentru sprancene in momentul de fata, o sa fac o postare separata despre sprancenele mele cand o sa fie aproape perfecte :D;
  • creionul meu de la Rimmel sau ce a mai ramas din el :)) nuanta perfecta, mi-a placut foarte mult, era in nuanta 001 Black Brown daca nu ma insel;
  • un creion de la Rimmel in nuanta 002 Hazel, nu mi se potriveste, dar cine stie cand vreau sa-mi schimb culoare parului si o sa am nevoie de el :D
  • bh cosmetics automatic eyebrow pencil in nuanta Brunette - nu pot sa-l folosesc, nu mi se potriveste - daca considerati ca vi se potriveste si vi-l doriti va rog sa ma anuntati si vi-l trimit cu cea mai mare placere :)

Swatch-uri:


   M-am gandit sa va arat si unde imi tin toate produsele, anul trecut cred ca le tineam pe toate intr-un singur sertar, acum m-am intins peste tot :)))


   De la inceputul anului mi-am propus sa incep sa folosesc din produse si sa nu-mi mai cumpar absolut nimic, pana acum merge bine treaba, e greu, dar rezist tentatiei :))) Mi-a luat ceva timp postarea asta, cred ca e mai mare dintre toate de pana acum, sper ca v-a placut placere sa o cititi si sper ca nu v-am plictisit :D

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*:*