Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Farmec - Crema hidratanta matifianta cu Aloe Vera si Ceai Verde [Ro only]

23.5.13

Hei :)

Se pare ca tot timpul sunt in cautare unei creme pentru fata si desi nu ar trebui sa fac experimente pe tenul meu, de fiecare data fac exact ceea ce nu trebuie haha :)) Mi s-a pus pata cu vreo doua luni in urma sa-mi cumpar noua crema hidratanta matifianta cu aloe vera din gama Natural de la Farmec, dar pentru ca nu am reusit sa o gasesc (si mai bine ca nu am gasit-o pentru ca in loc de parabeni avea un ingredient pe la sfarsitul listei care nu mi-a placut absolut deloc, puteti sa citit aici despre ingredient: click, in rest din ce-mi aduc aminte nu e o diferenta foarte mare intre ingrediente), am achizitionat pe cea cu aloe vera si ceai verde.


Denumire: Crema hidratanta matifianta cu Aloe Vera si Ceai Verde;
De unde o pot achizitiona?: Supermarket-uri, farmacii si online;
Ce pret are: 11-14 lei;
Cantitate: 50 ml;
Ingrediente: Aqua, Caprylic Capric Triglyceride, Propylene Glycol, Niacinamide, Yeast Extract, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Ammonium Glycyrrhizate, Panthenol, ZInc Gluconate, Caffeine, Biotin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Glyceryl Stearate, Sodium Polyacrylate, Hydrogenated Polydecene, Trideceth-6, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Camelia Sinensis Leaf Extract, Glycerin, CI 77891, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Parfum, EDTA, BHA.
Alte observatii:
  • nu are SPF;

Produsul este depozitat intr-o cutituta de plastic de pe care intre timp se ia scrisul (asa cum vedeti si in poze), ma bucur in schimb ca nu e transparent recipientul. N-am avut probleme cu capacul, intotdeauna i s-a inchis bine. Din pacate ingredientele nu sunt trecute si pe recipient, le gasiti doar pe ambalaj (personal mie imi place sa le pot vedea tot timpul, dar in situatia de fata oricum dispareau de pe recipient). Nu-i cel mai frumos ambalaj, dar nu-mi displace, iar pentru pretul total al produsului e chiar ok.



  Crema este destinata persoanelor care au un ten mixt sau gras, eu ma incadrez in prima categorie (gras in zona T si normal/uscat in restul zonelor). Cand am incercat pentru prima data crema (le testez pe mana prima data), m-am speriat :)) Pare foarte, foarte grasa si m-am gandit ca sub nicio forma nu o sa intre repede in piele, dar spre surprinderea mea a durat doar cateva secunde pana a intrat in piele si o data ce a facut lucrul acesta nici nu se mai simtea pe fata. Mirosul este placut, nu persista foarte mult pe ten, ceea ce e bine pentru ca nu-mi place sa-mi miros produsele toata ziua :))


   Acum sa discutam despre hidratare si matifiere pentru ca asta promite crema si pe mine  aceste doua cuvinte m-au convins sa o cumpar si sa o incerc. Am folosit-o in acelasi timp cu un produs de curatare al fetei care imi usca foarte tare fata, asa ca aveam nevoie de multa hidratare in momentul acela. Ei bine, la capitolul hidratare a stat destul de prost, desi nu eram zgarcita la aplicare, de fiecare data am avut senzatia de piele care tine si per total nu-mi simteam zonele respective hidratate (chiar si cu gelul de curatare de la Gerovital imi simteam restul fetei destul de uscat dupa aplicare).

La capitolul matifiere, am observat o usoara intaziere a luciului in zona T atunci cand ma machiam, dar si atunci cand foloseam doar crema. Nu m-am asteptat oricum sa dispara luciul total, o mica intarziere de o ora, doua sau chiar trei e numai buna :) A fost mai mult decat ok ca si baza pentru machiaj, s-au aplicat foarte bine produsele, nu am avut nemultumiri la capitolul acesta, daaar pentru ca nu are SPF trebuie sa folositi neparat un fond de ten/BB Cream sau pudra cu SPF (sau o alta crema). Nu mi-a cauzat probleme, iritatii, nu am avut probleme cu porii blocati (mai multe decat am in mod normal din cand in cand).

Nu am de gand sa o recumpar, asta pentru ca nu pot sa folosesc trei creme aproape in fiecare zi: una pentru matifiere, una pentru hidratare si una cu SPF, mai bine caut una care sa le faca pe toate trei :) Dar pentru pretul pe care il are, nu-mi pare rau ca am incercat-o :D

Ati incercat crema? Ce parare aveti despre ea, v-a placut? :)

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :***