Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Wishlist: My TOP 10 Dresses for Summer!

17.5.13

Hei :D

Cu mult timp in urma (nu-mi mai aduc aminte in care articol) va spuneam ca rochiile nu m-au atras niciodata, mi se par mult mai confortabili pantalonii si chiar daca am ramas la aceeasi parere, anul acesta se pare ca imi fug ochii numai dupa rochii :)) Una dintre activitatile mele preferate atunci cand am timp liber este sa ma uit pe diverse site-uri la haine si accesorii (asta in mare parte pentru ca vanez un anumit model de costum de baie, cateva site-uri pe care le frecventez destul de des: Romwe, Boohoo, Asos, etc), asa ca astazi am alcatuiesc un Top 10 al rochiilor care imi place foarte mult si pe care mi le doresc si m-am gandit sa-l impartasesc si cu voi :D

Long time ago (I don't remember in wich blog post) I said that I don't really wear dresses or look at them in stores, I find that pants are more comfortable to wear and even though I still have the same opinion today, I've fallen in love with dressess :) Lately in my spare time I like to browse clothing websites (that's because i'm looking to buy a high waisted swimsuit and i can't find any that i like, my top websites are: Romwe, Boohoo and Asos) so I thought I will put together a Top 10 dresses that I like and want :D

Imi plac foarte, dar foarte mult rochiile lungi, mi se par cele mai comode dintre toate modelele de rochii :) / I love maxi dresses, they seem so comfortable :D 



Apoi imi plac foarte mult rochiile asimetrice, nu am in sifonier un astfel de model, dar imi doresc una tare mult :X / I really, really like asymetrical dresses, I don't own one at the moment, but I really want to buy one this summer :X





Si nu in ultimul rand rochiile skater <3 color="#45818e" font="">Last but nut least, skater dresses <3 font="">




Purtati rochii? Va place vreuna dintre rochiile de mai sus? :) / Do you wear dresses? Do you like my picks? :)

Cei de la Romwe au o noua promotie: peste 300 de produse la 9.99 $ :D 


$9.99 for any piece!! 300+ wishlist styles
Available now! Limited supply! No restocking once sold out!


Va doresc o seara minunata, v-am pupat :***

Have a lovely evening, many kisses :***