Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

L'oreal Volume Million Lashes Excess

15.5.13

Hello :D

  Nu am incercat foarte multe rimeluri de al L'oreal pana acum, cred ca acesta este al doilea sau al treilea rimel pe care-l incerc, nu stiu de ce n-am fost tentata pana acum sa le incerc. Rimelul despre care o sa va vorbesc astazi se afla pe locul 2 in topul preferintelor mele, nu-l intrece pe cel de la Gosh despre care v-am vorbit aici, dar nu se afla nici foarte departe de acela. Am fost suficient de norocoasa sa-l castig la un concurs ce s-a desfasurat pe pagina de Facebook a celor de la L'oreal prin decembrie sau ianuarie si de cand l-am terminat pe cel de la Gosh (pana o sa mi-l achizitionez) acesta este rimelul pe care-l folosesc de fiecare data cand ma machiez.

I haven't tried many L'oreal mascaras, I think I had one or two before this one, i have no idea why i haven't tried more. The mascara I am going to talk about today, is my second favourite, my number one is the mascara form Gosh that I reviewed here. I was lucky enough to win the mascara in a contest on L'oreal's Facebook page back in December or January and at the moment this is the only mascara I am using :)



Denumire Name: L'oreal Volume Million Lahes Excess;

De unde il pot achizitiona? / Where cand i buy it from?: cred ca se mai gaseste si in magazine sau pe diverse site-uri / i think you can find it in stores or online;
Cat pret are? / Price?: 45-60 lei /  8-11$ / 8-11 pounds;
Cantitate: 9 ml;
Alte observatii / Other observations:


  • are un ambalaj foarte elegant / it has a very elegant packaging;
  • spre deosebire de Volume Milion Lashes are o noua pensula si un sistem nou care nu permite ca pensula sa iasa cu foarte mult produs, asta pentru a evita incarcarea genelor / The Excess mascara has a new brush and new Anti- Clump Wiper (as you see in the third photo).
  • desi nu-mi plac pensulele din plastic (imi e foarte greu sa pieptan genele cu ele si sa aplic produsul asa cum trebuie) cu acesta ma descurc destul de bine, e subtire, nu ma murdaresc foarte mult (mai putin pe genele de jos, unde fac destul de multa mizerie) / even though I don't like the plastic brushes, this one does a pretty good job, it's long and thin and you don't mess up too much (on my bottom lashes it is harder to apply)
  • rezista foarte bine pe gene, nu l-am gasit pe fata seara inainte de demachiere / no follout = no panda eyes :D
   Genele mele le stiti deja, destul de lungi, subtiri, foarte putin intoarse, cu greu reusesc sa gasesc un rimel care sa nu fie waterproof si sa le tina intoarse toata ziua. La un rimel nu caut neparat alungire ci caut mai mult volum / Some of you already know how my eyelashes look like, they are pretty long, thin, very hard for me to keep them curled, it's really hard to find a non waterproof mascara to hold the curl. In a mascara I'm not looking for lengthening, I am looking for volume.


     Aplicat intr-un singur strat arata foarte bine, ofera putina alungire si destul de mult volum, imi pot vedea si eu genele cu ocazia asta (:D) si este un negru foarte intens. Trebuie sa recunosc ca in ultima vreme imi place sa folosesc doar rimel, mi se pare ca se vede foarte bine. / In the picture below I have applied only one coat, it lengthens my lashes a little bit and it does give some beautiful volume. Lately I've been using only mascara, I think it looks really nice.


   Aplicat in doua straturi incarca destul de mult genele, eu prefer sa aplic un singur strat, consider ca e suficient :) / If I apply two coats, there is some serious clumpling going on and I don't like how it looks, I like to apply only one coat.


   Ma incanta foarte mult faptul ca imi tine genele curbate toata ziua si ofera volumul acela de care am nevoie. Nu stiu daca il voi achizitiona dupa ce-l termin (asta pentru ca deja am gasit un alt rimel care imi place extrem de mult), dar cu singuranta este un rimel care merita incercat! / I love the fact that it keeps my lashes curls all day and it does give me the volume that I want, this is definitely a mascara to try !

   Ce parere aveti despre rimelurile de la L'oreal? Ati incercat acest rimel? Care este rimelul vostru preferat de la L'oreal? :) /  What do you think about L'oreal mascaras? Have you tried this one? What's your favourite L'oreal mascara? :)

   Va doresc o seara minunata, v-am pupat :***

Have a lovely evening, many kisses :***