Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Ebay Haul

7.6.13

Hei :D

Mi se intampla des (spre foarte des) sa am chef de mici cumparaturi pe net, nu intotdeauna am resursele financiare pentru a-mi lua cine stie ce produse, asa ca ma indrept catre Ebay locul in care stiu ca intotdeauna o sa gasesc ceva ce-mi place la preturi fooooarte mici. Si uite asa ma apuc sa caut pe net diverse "prostioare" pe care sa-mi cheltuiesc cei 5-6 dolari si sa ma simt bine (da, recunosc, imi plac chilipirurile, MULT! :D)

It often happens to me (like very often) to feel the need to buy stuff form the internet and I don't always have the money to buy expensive stuff so I go on Ebay (the place where you can find almost everything you want) and buy cheap things :D First I do a little bit of research to know what I want and then I spend my 5 or 6 dollars and oh boy it does feel good after :D (yes, I love bargains :D)

Dotting Tools 1.62$ (5 bete, 10 capete diferite)- In principiu sunt niste ustentile cu ajutorul caruia faci puncte perfecte in diverse manichiuri, pe langa asta eu le folosesc ca sa apuc particulele de sclipici din oje si sa le aplic la manichiura. De cand mi le-am cumparat am inceput sa fac diverse modele si a inceput sa-mi placa, fiind o persoana care nu are rabdare de fel, chiar ma mir ca acum stau minute bune la o manichiura :) / Dotting Tools 1.62$ (5 pens, 10 different dotting heads) - you use them to make dots, I also use them to pick glitter particles and use them in my mani's. I enjoy using them and since I've got them I've been more patient when doing my nails, that's a surprise :)

Benzi adezive pentru manichiura 1.42 $ (10 bucati, diverse culori) - Am purtat deja doua manichiuri in care le-am folosit (nu le-ati vazut inca), ma descurc putin mai greu cu ele pentru ca sunt super subtiri si imi e greu sa le aplic, dar imi plac foarte mult si ma bucur ca le-am comandat, poti face o gramada de modele cu ele. / Striping Tape Line Nail Art 1.42$ (10 pieces, different colors) - Not so easy to use (for me at least), I did try them and I really like the results, you can do sooo many designs using them.

Accesoriu pentru spalarea fetei 0.99$ - este un accesoriu pentru indepartarea punctelor negre (asa spun ei), eu mi l-am luat pentru ca am avut unul de la L'oreal cu ajutorul caruia imi curatam foarte bine tenul. Din pacate mi-am cam luat teapa, are mici bilute de silicon in loc de mici peri, mai mult aluneca de pe fata in loc sa curete :/ / Face washing pad 0.99$ - you use it to remove blackheads (or so they say), I wanted one to replace the L'oreal one I really liked (you have to buy the product to receive the pad and I only want the pad) it did a really good job at cleaning my face. This one I don't like at all, the texture is really weird and slips, it doesn't clean my face at all :/

"Gogoasa" pentru coc 1.90$ (marime medie) - Una dintre cele mai bune inventii (am incercat si un DIY, dar nu mi s-a parut acelasi lucru), cocul perfect in cateva minute. Am primit o gramada de complimente, multa lumea chiar m-a intrebat daca am parul atat de lung :D / Hair donut 1.90$ (medium size) - Love it, it creates the perfect bun (I tried a DIY, but didn't like it), got a lot of compliments on my bun, some people asked me if that was my hair :D

Chiar nu-mi aduc aminte cum se numesc, stiu ca erau si reclame la televizor cu ele 0.99S (2 bucati, mica si mare) - Din pacate am prea mult par ca sa pot sa le folosesc si sincera sa fiu nu stiu la ce coafura ar merge (una care sa nu implice prinderea intregului par), a fost mai mult din impuls cumpararea lor :) / Magic Sponge Twist Tool 0.99$ (2 pieces, small and big) -I can't really use them since i have a lot of hair and i don't know what hair-do to try without having to put all my hair up, impulse buying not good :)

Pieptene pentru indreptat parul 1.59$ - L-am folosit astazi, e destul de greu sa-l aduci de sus in jos, ma trage de par, nu-mi place :( / Styling Comb 1.59$ - you use it to straighten your hair, I tried it today and it kind of pulls my hair, I don't really like it :(

Accesorii pentru telefonul mobil 1.54$ (10 bucati, diverse culori) - Sunt foarte incantata de ele, se introduc in orificiul pentru casti pentru a nu se depune praful acolo cand nu folositi castile (3.5mm), nu ma asteptam sa arate atat de bine, am crezut ca piatra o sa fie ieftina, dar arata foarte bine :) / Anti-Dust Jack Plugs 1.54$ (10 pieces, different colors) - I love them, you put them where you plug your headphones (3.5mm) so dust won't get there when you are not using headphones and they look amazing (to me they do :D), I thought the stone is going to look cheap, but it doesn't, they are really well made.

Faceti cumparaturi pe Ebay? :) / Do you shop on Ebay? :)

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***

Have a lovely evening, many kisses :**

ATENTIE! Ebay creeaza dependenta :D / WARNING! Ebay is very addictive :D