Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week in Photos (27.05 - 02.06)

3.6.13

Hei :D

   Am incheiat luna Mai cu bine, ba chiar pot spune ca am avut parte de o saptamana foarte buna, mai ales ca am asteptat cu mult entuziasm luna Iunie, luna in care am decis ca sunt sarbatorita in fiecare zi haha :D Sper ca si saptamana voastra a fost la fel de minunata ca a mea sau chiar mai buna :D 

   Goodbye May, hello June! ♥ I have a lovely, lovely week especially because i was waiting for June to come, I've decided that i will celebrate my birthday every day of June :D I hope your week was just as amazing as mine was or even better :D

LUNI MONDAY

   Lunea ma misc greu :)) Inca mai am impresia ca e week-end si nu pot sa functionez asa cum trebuie. V-am zis ca mi-a revenit pasiunea pentru unghii, asa ca luni am incercat un model nou (o sa-l vedeti si pe blog in curand). Apoi in cea de-a doua poza este cina mea (cartofi la cupotor cu unt si sare si un iaurt gerecesc, cel mai bun iaurt pe care l-am mancat) / I don't really like Mondays, I don't function well, I always think it's the week-end. In the picture above you can see one of my new nail design (you'll see it in a NOTD soon) and my dinner: roasted potatoes with butter and salt and Greek yogurt (the best yogurt ever).

MARTI / TUESDAY

Marti am fost la posta vamala sa-mi ridic unul dintre coletele de la Romwe, colantii cu print tribal sunt mai frumosi decat credeam, materialul este foarte placut, o sa ii vedeti intr-un OOTD. Apoi seara am iesit in oras, m-am imbracat casual ca aproape intotdeuna :) Iar in ultima poza este una dintre bauturile mele preferate din localul in care am fost, Peach Tree se numeste cocktailul si contine: suc de piersici, suc de portocale si lamaie :) / On Tuesday I received my Romwe order, the tribal leggings are awesome, the quality of these leggings is amazing, you will see them in a OOTD. Then we went out, I wore a casual outfit (as usual) and I drank one of my favourite drinks at this place we went: Peach Tree (peach juice, orange juice and lemon).

MIERCURI / WEDNESDAY

   Am incercat pentru prima data PINACOLADA, am avut de ales intre acesta si o bautura cu pepene, dar pentru ca n-am baut PINACOLADA pana acum, am ales-o pe acesta, a fost buna, dar mai buna era fara alcool :)) Nu stiu daca ati incercat pateurile cu mere din LIDL, daca nu, trebuie sa le incercati, imi plac la fel de mult ca si placinta cu mere de la MC Donald. Pranzul meu: orez cu sos de soia si pui :D / My first PINACOLADA (in a bottle), i had to choose from: Pinacolada and one with watermelon, I likes it, but I would have preferrd it without the alcohol. I don't know if you tried the apple pie from LIdl, but if you didn't and you like the apple pie from MC Donald then you have to try is now like now :) For lunch I had: rice with soy sauce and chicken :D

JOI / THURSDAY

   Am decis ca nu-mi plac cartofii dulci asa cum nu-mi place nici dovleacul si sunt destul de asemanatori la gust sau cel putin asa mi se pare mie. O alta manichiura de care am fost indragostita saptamana asta, una dintre combinatiile mele preferate, o sa vi-o arat si pe blog :) Si in sfarsit am reusit sa termin mini ciocolatelele (a fost un efort de grup) pe care care le-am primit si ma bucur tare pentru ca acum nu mai exista tentatii :)) / I have decided that I don't like sweet potatoes as I don't like the taste of pumpkin, I do find the taste of sweet potatoes very similar to the pumpkin one. I loved this combo I was wearing on my nails, you will see it a NOTD soon. And I finally ate all the chocolates I received (group effort :D) so now there are no more temptations :)

VINERI / FRIDAY

   Una dintre mancarurile mele preferate: pilaf cu legume si pui la cuptor, asta am servit la pranz :) Apoi in drum spre coafor am admirat tot drumul cerul, era absolut superb, de-un albastru cum rar am mai vazut si plin de nori pufosi :X / One of my favourite dishes: veggie rice with chicken, I had it for lunch. On my way to the hairdresser i was admiring the awesomest sky ever: a beautiful shade of blue and the most fluffy clouds I have ever seen.

SAMBATA / SATURDAY

   Da, am mancat toata punga si nu-mi pare rau haha :D Pranzul meu de sambata :) / Yes, I ate the entire bag of chips and I had no regrets haha :)) My Saturday lunch :)

DUMINICA / SUNDAY

   Duminica a fost una dintre cele mai frumoase zile din anul acesta chiar daca a plouat si din cauza ca a fost innorat n-am putut sa-mi port noua palarie de soare :)) De dimineata am facut oua Benedit care nu au avut succes, apoi pentru pranz am pregatit una dintre cele mai apreciate retete "un fel de lasagna cu paste". Dupa pranz am plecat cu prietenul meu in vizita la muzeul Antipa (nu la expozitia Human Body desi ne-a parut rau apoi ca nu am fost). Merita sa mergeti sa vizitati muzeul, a fost foarte, foarte frumos inauntru si interesant :) Si inainte sa ne intoarcem acasa, am fost sa ne luam cate un BOBA (incercati combinatia lapte + taro+ nuca de cocos + ce topping vreti, eu am ales tapioca), cea mai buna bautura pe care am baut-o pana acum si apoi am vazut unul dintre cele mai frumoase curcubee ♥ / Sunday was one of the best days of this year ever even if it rained and I didn't get to wear my new hat :)) For breakfast I made for my boyfriend Eggs Benedict (he didn't like the sauce :D), for lunch I made one of our family favourite dishes and after we ate we went to visit Antipa Museum, we loved it, it was a great experience, you should definitlely go check it out :) The we went for some BOBA (milk + taro + coconut = Heaven ♥) and as we were heading home the most gorgeous rainbow was up on the sky and that made me happy ♥

Cum a fost saptamana voastra? / How was your week?

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :***

Have a lovely evening, many kisses :***