Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week in Photos (03.06 - 09.06)

10.6.13

Hello :D

Iata ca a trecut si saptamana pe care o asteptam cu cel mai mare entuziasm, a fost o saptamana foarte frumoasa, linistita, exact asa cum imi doream :)

The most awaited week of this year has passed, it was a beautiful, amazing and relaxing week, just how I wanted it to be :)

LUNI MONDAY

Cine mai era pasionat de Mortal Komat sa ridice manuta sus :D Luni a plouat toata ziua daca imi aduc bine aminte, erau picaturi imense :) La cina am mancat peste la cuptor (nu-mi aduc aminte ce peste era) cu un sos facut de mine si paine prajita cu usturoi (praf de usturoi) si cascaval :) / Raise your hand if you liked and played Mortal Kombat :D Monday was a very rainy day, the rain drops were super big :) For dinner I had baked fish (I don't remember what type of fish it was) with a sauce I made and garlic and cheese toasted bread :)

MARTI / TUESDAY

Marti a fost cea mai aglomerata zi din saptamana, am avut multa treaba prin oras, dar n-am putut sa nu savurez inghetata mea preferata de la Mc :D Tuesday was the busiest day of the week, iI had a lot of things to take care of, but I just couldn't say no to an MC ice cream :D

MIERCURI / WEDNESDAY

Mi-am dedicat ziua in mare blogului, am scris un review pentru un produs care mi-a placut foarte mult (Nature Republic BB Balm) apoi am mancat pranzul care avea in jur de 5000 de calorii (glumesc, toate erau facute la cuptor, dar tot au fost multe calorii), iar la cina am mancat o supa super buna de pui :) /
Blogging Day! I wrote a review for a pretty awesome product (Nature Republic BB Balm) and then ate my lunch wich had around 5000 calories haha (kidding :) they were baked, but still there were a lot of calories on my plate) and for dinner I had a home-made chicken soup :)

JOI / THURSDAY

Joi a fost o zi super distractiva ♥  La pranz am mancat o salata (vedeti ca pot sa manac si sanatos? haha :D rosii, castraveti, salata si branza, putin ulei de masline si zeama de lamaie), apoi am ajuns in Lidl de unde am luat cea mai buna inghetata pe care am mancat-o pana acum (o super recomand), am primit si spray-ul de la Avon cu miros de pepene pe care mi-l doream (miroase super bine, dar tine cam putin mirosul) si spre seara am plecat inspre Hateg unde aveam ceva treaba de rezolvat / Thursday was a fun fun day ♥ For lunch I had a salad (see I can eat healthy food haha :D tomatoes, cucumber, salad, cheese, a little bit of olive oil and lemon juice), then I went to Lidl and got the most amazing ice-cream in the world and I also got my new Avon spray perfume, it smells just like watermelon, too bad the smell doesn't last as long as i thought it would last. Then road trip time, we had to get to Hateg to take care of some stuff :D

VINERI / FRIDAY

Ne-am trezit destul de dimineata pentru ca trebuia sa ajunge repede acasa :) Am apucat sa vad doar cateva peisaje frumoase din Hateg :X Cel mai bun croissant cu unt din lume, de fiecare data cand trec prin Ramnicu Valcea imi iau unul (benzinaria Boromir) :)) Siiii niste nori frumosi si pufosi pe care i-am vazut cand eram pe autostrada :D / Woke up early because we had to get home :) Beautiful scenery from Hateg :X The best butter croissant ever, I always get one when I'm in Ramnicu Valcea :)) And some beautiful and fluffy clouds I saw when we were on the freeway :)

SAMBATA / SATURDAY

Sambata de ziua mea nu am apucat sa fac atat de multe poze, am sarbatorit in familie - partea I - :) La micul dejun am avut clatite america cu dulceata de afine (singura dulceata pe care o manac) si apoi spre seara am mancat foarte multa inghetata :D A fost o zi tare frumoasa (a plouat ce e drept, dar a fost frumos) / I didn't get to take that many pictures for my birthday, I celebrated with my family -part I - For breakfast I had pancakes with blueberry jam (the only jam I like) and they I ate a lot of ice cream :D

DUMINICA / SUNDAY

Duminica am petrecut tot in familie - partea a II-a - (sunt nascuta in aceeasi zi cu soacra mea, deci se lasa cu petrecere mare :D) Asta micu' m-a topit, a fost atractia zilei, tare iubit de catre toata lumea, mai ales de nepotele :D Spre seara am fost in Centrul Vechi sa bem Boba, dar era inchis asa ca pentru ca imi era foame am mers la Mc haha :D / On Sunday we celebrated again (my mother-in-law and I share the same birthday date :D) The little cute doggie was very loved, especially by my two nieces :)) Then we went to get Boba, but the place was closed so we ended up at Mc Donalds because I was hungry :D
   
Romwe vrea cu siguranta sa ma tenteze acum :D
American National Day Sale at Romwe!
Time: 06/11/2013 – 06/15/2013

Cum a fost saptamana voastra? Sper ca a fost minunata :)

How was your week? I hope it was awesome :)

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***

Have a lovely day, many kisses :***