Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Happy, Happy Birthday Giveaway [Ro Only]

8.6.13

Hello :D

A trecut ceva vreme de cand am organizat ultimul giveaway si m-am gandit ca nu exista un moment mai potrivit ca acesta :D Pentru ca in general de ziua ta primesti, astazi de ziua mea eu vreau sa si ofer :) Ce ofer? Doua premii :D Ma gandesc de foarte mult timp la ele, am vrut sa fie ceva ce-mi place si folosesc foarte des, ceva ce multe dintre voi ati vrea sa incercati, dar diverse motive nu ati apucat inca :) 

Daca m-ati intreba ce-mi doresc de ziua mea, v-as raspunde asa cum am raspuns si anul trecut: multa sanatate :) Multa sanatate va doresc si voua si celor dragi voua :* Pe acesta cale vreau sa va mai multumesc inca o data pentru toate urarile pe care le-am primit pe pagina de Facebook :D

(click pe poza pentru a putea vedea mai bine denumirea produselor si calitatile fiecaruia)

Aici puteti sa cititi despre fiecare produs in parte si sa vedeti si watch-uri (click pe denumire va rog): HH Moisture (este BB Cream-ul meu preferat :D), HH Clearingrestul BB Cream-urilor

Happy, Happy Birthday Giveaway!

Ca de fiecare daca, voi alege castigatorii in maxim 72 de ore de la incheirea giveaway-ului, iar castigatorii vor avea 72 de ore la dispozitie sa-mi raspunda, altfel voi alege alti castigatori. Mare atentie cand va inscrieti va rog :)

*vreau sa mai mentionez ca voi comanda produsele in momentul in care voi afla cele doua castigatoare (asta pentru ca nu stiu ce isi doresc) si pentru ca vin de foarte departe vor ajunge la mine cam in 3 saptamani - o luna, apoi eu le voi expedia catre castigatoare (vom tine legatura prin email bineinteles :D)

Mult succes tuturor! :*