Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week in Photos (01.07 - 07.07)

8.7.13

Hello :D

Cred ca m-am plâns prea tare de timp, pentru că săptămâna trecută n-a mai vrut să treacă atât de repede, nu ţine deloc cu mine :)) Câteodată am săptămâni în care ajung acasă seara târziu şi câteodată am săptămâni ca cea care tocmai a trecut, în care nu se intamplă absolut nimic palpitant, sincer...le prefer pe cele agitate :) 

You know how I said in my previous posts that time is flying by so quickly, well...it seems that just when I wanted it to fly quickly it didn't, he's just not my friend :)) Sometimes I have such busy weeks that I get home late at night every day and sometimes I have weeks that are very boring and to be honest...I prefer the busy ones :)

LUNI MONDAY

Mi-am început ziua cu o delicioasă porţie de clătite cu dulceaţă de afine şi îngheţată de banane :D O Doamne, a fost un mic-dejun delicios ♥ / For breakfast I has some delicious crepes filled with blueberry jam and banana ice-cream :D OMG, they were soooo good :) A great way to start the day ♥

MARŢI / TUESDAY

Marţi nu am facut nimic interesant, aşa că am sărit peste ziua asta :) / Tuesday has a Blaaah, I had nothing interesting to show you :)

MIERCURI / WEDNESDAY

Unul dintre jocurile mele pereferate pe calculator este SIMS şi cum am avut chef să mă joc, am petrecut o mare parte din ziua de miercuri instalându-l (are "23848234" GB :D şi dureaza o veşnicie să-l instalezi), după ce-am terminat, am zis că e numai bun momentul să mănâc niste pepene rece :D / One of my favourite computer games is The Sims so because I felt like playing I installed it again, it took me ageeees to do it (it has "348234" GB), after that I ate some watermelon to reward myself haha :D

JOI / THURSDAY

Joi am decis că e momentul să fac o schimbare de look, aşa că mi-am luat adio de la ombre şi de la parul meu lung :D Am ales un bob lung cu colţurile mai lungi lungi şi nu regret decizia luată, mă simt minunat :) / Yeap, I did it, I got a harcut, I went for a lob (long bob) with some longer pieces in the front, I love it :X

VINERI / FRIDAY

Eclerul este una dintre prăjiturile mele preferate, cel clasic, cu cremă de vanilie si frisca. Mini eclerele din imagine au avut crema de ciocolată şi cafea, au fost oarecum bune, dar nu m-au dat pe spate (arată bine totuşi :D) / Eclairs are one of my favourite pastries, the classic one with vanilla filling and whiped cream. The mini eclairs from the picture had chocolate filling and coffee filling, they were ok, not that good (but they look good :D)

SĂMBĂTĂ / SATURDAY

mbătă am sarbătorit ziua mamei mele de naştere şi am decis să nu mai stăm să facem tort sau să cumpărăm, am ales să ne îndulcim cu tarte (preferatele mele :X), foarte gustoase :) Cea de-a doua furtuna din Bucuresti a fost "furioasă" rău de tot :/ We celebrate my moms birthday, we didn't make a cake or buy one, we bought fruit tarts (you know how much i love them :D), they were very yummy :). The second storm in Bucharest was a really pissed one :/

DUMINICĂ / SUNDAY

 Pentru prânz am pregătit nişte paste delicioase :X Mi-am băut şi sucul meu preferat de la Tedi (cel cu zmeură), apoi am mâncat îngheţată cu gust de vată de zahar ars :X (am citit că se gaseşte şi cu gust de gumă de mestecat, dar pe aceea n-am vazut-o :( ) / Made some pasta for lunch, had my favourite juice (Tedy with raspberry) and ate some yummy cotton candy flavoured ice-cream :X (i head there is one with bubblegum, i haven't seen it yet :D)

Cum a fost săptămâna voastră? :) / How was your week? :)

Si bineinţeles, o nouă promoţie Romwe :D

Romwe 30% off tops sale
Includes corsets, shirts, vests, t-shirts etc, over 200 items.
Valid from 07/09 – 07/11/2013


Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***

Have a lovely day, many kisses :***