Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week in Photos (24.06 - 30.06)

1.7.13

Heya :)

Daca as putea să descriu săptămâna ce tocmai a trecut folosind doar trei cuvinte, aş spune că a fost: linistită, minunată si plină cu mancare bună ♥

If I could describe last week using only three words I would say it was: peaceful, lovely and full of delicious food ♥

LUNI MONDAY


Luni toată casa a mirosit a gem de caise, aş vrea sa miroasa în fiecare zi casa aşa :D Nu+mi place gemul de caise, dar îmi place mirosul lui tare mult :) La micul dejun am mâncat bineînţeles pepene apoi am avut treabă tot restul zile. Am încheiat seara cu chipsuri şi smântână, aş putea să mănânc asta în fiecare zi :D /The house smelled amazing when my grandmother was making apricot jam, I wish my house would smell like that every day :D I don't like the jam itself, I just like the smell :) For breakfast I had watermelon, then I had some things to do all day. We ended the day with chips and sour cream, I could eat this all day :D

MARŢI / TUESDAY


De dimineaţa m-am apucat de gătit, îmi era tare pofta de reţeta asta "Musaca cu piure", dar de fiecare dată când gătesc nu m-ai pot să mănânc, aşa că la prânz am mâncat îngheţată :D Seara am mâncat din musaca şi a fost delicioasă :) / Woke up and cooked a delicious recipe, of course after I was done I didn't feel like eating it (it always happens to me when I cook) so I ate ice-cream for luch, I ate what i cooked for dinner and it was awesome :)

MIERCURI / WEDNESDAY


Miercuri n-am avut nimic programat: am postat pe blog, m-am îndopat cu ciocolată (glumesc, am mâncat doua bucăţi) şi am seara am mâncat sandwich-uri cu cascaval (my favourites) :D / For Wednesday I had nothing planned: I wrote a blog post, ate chocolate and for dinner I had my favourite cheese sandwiches :D

JOI / THURSDAY


Am fost la posta vamală şi am ridicat coletul de la Romwe: lanţul la care m-am gândit în fiecare zi timp de aproape o săptpmână până să-l comand şi maieul cu dantelă, sunt superbe amândouă (o să le vedeţi într-un OOTD/OOTN) şi apoi am mâncat pepene mai toată ziua :)) / Went to get my Romwe package: the eagle chain that I wanted so badly and a lovely lace shirt. I ate watermelon for the rest of the day :))

VINERI / FRIDAY


În fiecare dimineaţă am băut la micul dejun milkshake-ul cu banană şi unt de arahide, am scos mierea şi am adăugat cereale, e delicios, până la ora 15 nici că mi se făcea foame. Am încheiat ziua cu PLL, îngheţată şi porumb fiert :X / Every morning for breakfast we had the banana and peanut butter milkshake, I took out the honey an put cereals instead, HEAVEN! (I wasn't hungry until 3 PM). We ended the day with PLL, ice-cream and corn :X

SĂMBĂTĂ / SATURDAY


Am făcut pizza (blatul este cumparat), Doamne şi ce bună a fost :D Apoi am iesit în oras şi cu ocazia asta am pozat şi un nou OOTD :) / For lunch I made pizza, they were delicious :X Then we went out and we took some photos for an OOTD :)

DUMINICĂ / SUNDAY


Duminică a plouat şi a plouat bine, zi numai bună de lenevit :D Auchan a fost destinaţia mea: am făcut mici cumpărături, de unele aveam nevoie, de altele nu :D (din ultima poză lipseste demachiantul de la Byphasee) / Sunday it rained cats and dogs (such a funny expression haha :D), a perfect day for sleeping and doing absolutely nothing :D Auchan was my destination: I bought some stuff that I needed and some stuff that I didn't need :) (I forgot to take a photo of my Byphasse cleanser).

Cum a fost săptămâna voastră? :D / How was your week? :D

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat! :***

Have a lovely day, many kisses :***