Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

July Favourites

30.7.13

Hola :D

We are now officially meeeeeelting :)) Goodbye July, I was hoping to say goodbye to you on the same nice and cool weather, but no, you didn't want that :D Was I the only one who thought that the weather was strange this summer? :/ Anywaaays...let's see what products I really, really liked this month :)

Caldură mare, moncher! Caldură mare! Oficial ne topim :)) Îmi iau la revedere şi de la Iulie şi speram să-mi iau la revedere tot pe 20 şi ceva de grade, măcar noaptea :D Numai mie mi s-a părut ciudată vremea vara aceasta? :/ Ia să vedem care au fost produsele mele preferate în aceasta luna :) 

Favourite hair products / Produsele favorite pentru îngrijirea părului:

shampoo, conditioner, fast, nisim
Nisim Fast Shampoo & Conditioner - I haven't been using them for a long period of time, but I really liked them from the first time I used them, they make my hair feel really soft (and hydrate my ends) and look very shiny, I will talk about them soon. /  Nisim Fast Şampon şi Balsam - Deşi le folosesc de puţin timp, îmi plac tare mult ambele produse, îmi lasă parul foarte moale si strălucitor (şi îmi hidreateaza şi vârfurile), o să vorbesc despre ele în curând :)

Favourite body care products / Produse favorite pentru îngrijirea corpului :

alverde, flormar, self tanner, moisturizer
I don't know how I've lived without the alverde self tanner until now. I love it, it gives me great color and it doesn't smell like the others I have tried (review coming up soon). The hand&body cream from Flormar is great for the summer, it absorbs in quickly and it moisturizes the skin. /  Nu ştiu cum de am trăit fără loţiunea autobronzantă de la alverde, e genială, în 4 zile sunt mega bronzată şi nici nu miroase oribil (o să vă arăt cât de curând ce bronz obţin când o folosesc). Crema pentru mâini şi corp de la Flormar e perfectă pentru vară, se absoarbe repede şi hidrateaza pielea.

Favourite skin care products / Produsele favorite pentru ingrijirea tenului:

cleansing milk, yves rocher, pure camille
At the beginning of this month I bought the Byphasse Skin Cleansing Milk, which I knew I liked a lot, but I don't why for some reason now it stings my face so I had to give to my mom for her to try it, she liked it so she gave me the Pure Camille form Yves Rocher which I like lot :)  / Yves Rocher Pure Camille - Pentru că nu am mai reuşit să mă înţeleg cu demachiantul de la Biphasse (mă ustură faţa de la el, nu înţeleg de ce, până acum nu am mai avut probleme), am făcut schimb cu mama (mi-a spus că ei nu ii face probleme) şi sunt foarte multumită de cel de la Yves Rocher.

Favourite nail polishes / Ojele preferate:
nail polish, e.l.f. nail polish, dessert haze, flormar 236
Flormar 236 for my pedi, I love it, such a fun color :D And I remembered about my only e.l.f. nail polish that I own (not for long) Dessert Haze, a lovely nude color that dries quickly:) /  Flormar 236 am folosit-o pentru pedichiura, e preferata mea, o culoare foarte vesela :D Şi mi-am amintit şi de e.l.f. Dessert Haze, o ojă într-o nuanţă super draguţă care se usucă incredibil de repede :)

Favourite make-up products / Produse de make-up favorite:

make-up, make-up favourites, avon, mua, ben nye
I haven't been using a lot of make-up towards the ending of this month, I've finally started using my p2 setting spray which I now really like, it make my make-up look flawless. I used the Vichy foundation when I used the self tanner, it was the only that matched my tanned skin, I really liked it. I will talk really soon about the Avon Mascara :) / Spre sfârşitul lunii am încercat să mă machiez cât mai putin, am început să folosesc spray-ul pentru fixarea maxiajului de la p2, face ca machiajul feţei să arate impecabil. Fondul de ten de la Vichy l-am folosit în perioada în care am folosit autobronzantul, e singurul fond de ten închis pe care-l am si mi-a placut. Despre rimel am să vă vorbesc în curând :)

Favourite songs Melodiile favorite:

I can't even remember if I had a favourite this month, I haven't changed my playlist in a while now / Luna acesta nu pot face recomandări, nici nu-mi aduc aminte exact dacă am avut o melodie (în afară de cele despre care am tot vorbit pana acum) preferată :/

Favourite movies / Filmele preferate:


Despicable me 2 & Pacific Rim were AWESOME, you have to see them ♥ / Despicable me 2 şi Pacific Rim, două filme pe care le recomand cu mare drag. Ambele mi-au plăcut foarte, foarte mult ♥

Şi nu în ultimul rând, o noua promoţie pe Romwe :)


Stock what you in need in life :P
Over 1000 styles for choice from Romwe


Did you have a lot of favourites this month? :D / Ati avut multe produse favorite luna aceasta? :D

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***