Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Holiday Makeup Series 2013: Festive Green!

9.12.13

Heya! :D

Woohooo! It is time for my second Christmas makeup look, of course I couldn't miss the chance to create a makeup look using one of my favourite colors and I also wanted to show you this beautiful eye shadow (MUA Pearl Eye Shadow 7), I think it is a very festive color and it is perfect for the holiday season (well it is perfect all year around not just now, but you know what I mean :D). I know that every time I create a makeup look I say that it is very simple to recreate and maybe some of you don't agree with me, but this time this makeup look it is very simple to recreate and it only takes you a few minutes to do so :D

Woohooo! Astăzi vă prezint cel de-al doilea machiaj pe care vi-l propun pentru sărbătorile ce vin și tot vin, mai e puțin și maine e Craciunul haha :D Bineînțeles că nu puteam să ratez șansa de a folosi una dintre culorile mele preferate, mai ales că am un fard pe care vreau să vi-l arăt de vreun an (MUA Pearl Eye Shadow 7), mi se pare un fard tare festiv și potrivit pentru perioada aceasta (e potrivit pentru tot anul, dar parcă e perfect acum). Știu că de fiecare dată vă zic: machiajul acesta este foarte simplu, probabil că nu vi se pare de fiecare dată ca așa este, dar de data aceasta chiar este foarte simplu și rapid :D 




Am aplicat primer și bază pe toată suprafața pleaopei mobile;

I applied a primer and a base on my entire upper lid;
Am aplicat culoarea 1 pe toată suprafața pleaopei mobile, am blenduit-o foarte bine;
I applied color 1 on my entire upper lid making sure the color is well blended;

Am aplicat culoarea 2 la baza genelor, folosind o pensula curată am blenduit culoarea și am construit treptat intensitatea.
I applied color 2 next very close to my lashes and blended it really well, we want to gradually build the intensity of the color;
Am aplicat culoare 3 pe arcadă, colțul intern al ochiului și pe sfertul pleoapei inferioare dinspre colțul intern al ochiului;
I applied color 3 on my brow bone, inner corner of the eye and a little bit on my lower eyelid;
Am aplicat culoarea 3 pe ¾ din pleoapa inferioară.
I applied color 3 on ¾ of my lower eye lid.





Products used / Produse folosite:
Was I right, isn't this makeup look very easy to do? :D / Am avut dreptate, este un machiaj simplu de făcut? :D

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***