Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Gone with the wind

11.12.13

Hello :D

So if the wind blew a little bit harder that day I could literally say that I was gone with the wind :))) "Gone with the wind" is one of my favourite novel, but that has nothing to do with my outfit today, I just wanted to name my blog post this way because I like it :D As you can see my outfits still have an autumny feeling to them, 90% of the time I'm in the car (I feel the cold only when I get out) because if I had to walk I would would wear a thick layer of clothing, if I were to fall I would have to roll over because I couldn't get up, that thick haha :D

Dacă bătea vântul nițel mai tare eram gone with the wind la propriu :)) "Pe aripile vântului" este unul dintre romanele mele preferate, dar astăzi titlul postarii n-are nicio legătură cu romanul, mi-a placut mie tare mult, așa că am hotărât să intitulez postarea așa :D După cum puteți observa încă mai păstrez un aer tomnatic, noroc că mă deplasez cu mașina (frigul îl simt doar atunci când trebuie să mă dau jos) că altfel eram înfofolită bine de tot, în genul ăla în care dacă ai căzut, te rostogolești nu te mai ridici haha :D

I bought this coat a long time ago, I wasn't really pleased with it (it was on sales), it just didn't look right on me, I took it to the tailor to have it altered and now it is exactly how I wanted it to be, it is pretty thick so I can wear it the winter time with a sweater underneath.

 Haina am cumpărat-o cu mulți ani în urmă, n-am fost foarte mulțumită de ea (era la reduceri și avea un preț tare bun), mi s-a părut că îmi vine ciudat, i-am făcut câteva modificari la croitorie și-acum e exact așa cum îmi doream, e destul de groasă, cu un pulover pe dedesubt pot să o port și la iarnă (la mine nu-i iarnă până nu ninge ha :D).

You've already seen the pants here Autumn Colors, though they are pretty thin I wasn't too cold wearing them, I wasn't outside for a long period of time to see how fast I would feel the cold, but I think I can still wear them for now :)

Pantalonii sunt la a doua aparitie pe blog, i-ati mai vazut aici Autumn Colors, desi sunt destul de subitiri, nu mi-a fost frig cu ei, e drept, nici n-am petrecut foarte mult timp pe afara, dar ii mai pot purta o perioada :)



The boots, oh the boots! ♥ I'm really obsessed with this type of boots :D They are really well made, the "leather' looks really good and they don't hurt my feet at all, I wore them for a pretty long time that day and they were really comfortable. I had a similar pair with the same heel height and they were hurting my feet like crazy :/ I love these boots! :D 

Botinele, oh botinele! ♥ Sunt setată pe acest tip de botine :D Frumos lucrate, materialul arată foarte bine și sunt foarte, foarte comode, am stat destul mult timp încălțată cu ele în ziua respectivă și nu m-au durut picioarele, nu mi-a venit să cred. Am mai avut o pereche asemănătoare, cu aceeași înălțime a tocului și mă dureau picioarele îngrozitor de tare încă din primele 15 minute :/ Sunt foarte încântată de ele :D


Beanie / Caciulă: Camaieu;
Coat / Palton: Kiabi;
Shirt / Cămașă: Billabong;
Pants / Pantaloni: Stradivarius;
Boots / Botine: Tally Weijl - (altă culoare - Tally Weijl albe sau similare - Tally Weijl Haller Brown sau Tally Weijl Relax Brown).



Cei de la Kurtmann au reduceri finale de până la 80% la peste 1000 de modele: Recuceri finale - 80%.

*această postare conține link-uri de afiliat*

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***