Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

All of the lights

23.12.13

Hey! :D

I already feel exhausted and I didn't even start the Christmas preparations, all this enthusiasm I had going on for the entire month of December left me feeling really tired and I just want to lay around and relax, but very busy days are coming and I don't have time for that (cooking, attending three Christmas dinners, family coming over, us going to family :D) I am really starting to panic haha :))) We wanted to clear our minds a little and go for a walk so we went to see a tiny little Christmas fair, to admire the beautiful lights (who doesn't like Christmas lights? :D) and see what goodies we can find there (we didn't find any, it looked better in the previous years, this years the whole thing looked empty :/). So I thought I would show you another outfit, I would love to be able to wear this now without being cold, unfortunately that's not the situation, I just wore this beautiful jacket for the photo shoot, but I will be wearing it a lot when it gets warmer outside :)

Nici n-au început bine pregătirile pentru Craciun că deja mă simt obosită, tot entuziasmul acesta pe care-l am de vreo luna de zile și-a cam spus cuvântul, am fost băgată-n priză toată luna Decembrie și acum că știu că se apropie zile cu adevărat aglomerate (pregătiri peste pregătiri, mese peste mese, familie mare haha :D) încep să mă panichez haha :))) Am lasat la o parte grijile preț de câteva minute bune și-am ieșit să vizitiăm un mic, mic târg de Craciun, să admiram zecile de luminițe (cui nu-i plac luminițele? :D) și să vedem ce găsim bun pe acolo (n-am gasit nimic, fata de ani precedenti anul acesta a cam suflat vantul pe acolo :/) și daca tot am ieșit din casa, am zis să vă arăt și o nouă ținută, mi-ar plăcea mie să pot defila atât de sumar îmbrăcată în perioada aceasta, din păcate e frig afara, iar geaca am purtat-o doar de dragul pozelor, dar când o să vină vremea frumoasă nu cred că o sa mai ies din ea o perioadă bună hahaha :D







I usually don't like to order leather jackets online until I see and "feel" them (most of the time I can't really feel the material, but I can see how it looks on other people), you can be unfortunate enough to receive a cheap looking one and I don't want to take the risk. The jacket I'm wearing here is a really, really well made knockoff Zara jacket, I must say that I'm impressed with the quality and the way the material feels, I couldn't find any defects and I did look for them (there were some small threads coming out and I wanted to remove them so I looked everywhere). The only problem I have encountered is that the sleeves are a little bit short for my long hands, but that's my fault because I know I have long hands haha :D

În general mă feresc să comand geci de piele până nu le vad cum arată in "realitate" (am pus ghilimele pentru că practic le văd tot în poze, dar le văd pe oameni care le poartă), poți să ai ghinionul să nimerești una a cărui material să arate foarte ieftin și nu vreau să mă risc. Geaca pe care o port este o copie Zara, o copie foarte, foarte buna, sincer vă spun că am rămas impresionată de cât de bine arată, cât de plăcut se simte materialul la atingere și cât de frumos este lucrată, nu i-am găsit defecte la cusături și am verificat-o foarte bine (avea niște mici ațe care mă deranjau așa că m-am uitat foarte atent peste tot :D). Singura problemă pe care am întâmpinat-o este faptul că îmi e puțin scurtă la mâneci, nu-i vina gecii ci e vina mea pentru că am mainile lungi :D E destul de subtire și vine destul de strâmtă pe corp, nu prea ai șanse să poți baga un pulover pe dedesubt.






The skirt, oh the skirt ♥ I can't even find the words to describe it, but it definitely is the most beautiful skirt I own. I won it on a giveaway about two years ago (I think) and I would have died if it didn't fit me :))) The gold details, it really hugs your body and it is a very versatile piece, you can wear it dressed gown with a pair of boots or dressed up with a pair of high heels, I chose to wear it with a pair of over the knee boots :)


Fusta, oh fusta ♥ Am avut norocul să o câștig la un giveaway acum vreo doi ani dacă nu mă înșel, cred ca dacă nu reușeam să intru în ea muream :)) Nici nu găsesc cuvintele potrivite să o descriu, tot ceea ce pot să zic este că e clar cea mai frumoasă fustă pe care o am. Detaliile aurii sunt absolut superbe, pune formele foarte frumos în evidența, e o piesă versatilă, în funcție de preferințe poate să fie purtata ori cu o pereche de tocuri, ori cu o pereche de ghete, eu am ales să o port cu pereche de cizme desupra genunchiului :)

T-Shirt / Bluză: Choies;
Skirt / Fustă: MCM;
Over the knee boots / Cizme: Tally Weijl via Kurtmann

*This blog post contains affiliate links. / Această postare conține link-uri de afiliat.



Have a great day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***