Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

QC Makeup Academy - Pro Makeup Workshop - Unit C Review & Final Thougts

21.12.13

Hello :D

I will miss writing the following sentence: can't wait to start working on the next unit :( I finished the last unit (Unit C) of the Pro Makeup Workshop with Makeup Artist Nathan Johnson, it was an awesome experience, I have learned so much along the way, I'm really grateful for the opportunity I was given ♥

O să-mi fie dor să scriu: de-abia aștept să mă apuc de urmatoarea unitate :( Am terminat de curând cea de-a treia și ultima unitate, Unitatea C din workshop-ul de makeup susținut de makeup artistul Nathan Johnson, a fost o experiență tare frumoasă, o experiență din care am avut numai lucruri minunate de învățat, mi s-a acordat o șansă pentru care sunt tare recunoscătoare ♥

The start was a little bit difficult for me because before I started this workshop I kind of lost the pleasure doing makeup (that why there was a lack of makeup tutorials on my blog), maybe it was because I was expecting that all my looks had to look awesome without practicing enough and I was really frustrated when they didn't. As soon as I started working in Unit A something clicked, I rediscovered why I love the art of makeup, the pleasure of using so many colors, the infinite combinations you can do (I'm surprised every time I do my makeup), the incredible transformations you can achieve, the awesome feeling I get when I hold the makeup brushes and look at all of my makeup palettes and I could go on and on :)

Începutul a fost puțin mai anevoios pentru că înainte de a începe acest workshop îmi pierdusem oarecum plăcerea de a machia (de aici și lipsa de tutoriale de pe blog), poate unde mă și așteptam să îmi iasă de fiecare dată machiajul impecabil și atunci când nu se întâmpla lucrul acesta mă fustram foarte tare. De cum m-am apucat de unitatea A lucrurile au început să meargă din ce în ce mai bine, am redescoperit ce m-a atras de prima dată la arta machiajului, plăcerea de te juca cu o mulțime de culori, de a vedea ce combinații diferite poți realiza (pentru mine e ca o surpriza de fiecare dată rezultatul), de a-ti lasa imaginatia sa preia controlul, starea de bine pe care am în momentul în care am pensula în mana și paletele de farduri în fata și-as putea să continui până mâine așa :))

Like the other two units Unit C also comes with: a guide, a colored guidebook and a CD you will need them all as you go through the unit. Unit C includes: bridal makeup, reception makeup, simple glitter makeup, smokey glitter makeup. I received an A+ for my work and to be honest I was really pleased with the makeup looks I've done, I think you can definitely see an improvement in my technique :)

Ca si celălalte două unități, Unitatea C vine împreuna cu: un ghid, o carte color și un CD, va veți folosi de toate cele trei materiale puse la dispoziție pe perioada în care veți lucra la această unitate. Unitatea C cuprinde: machiajul de mireasă, machiajul de recepție, machiaj simplu glitter și machiaj smokey glittter. Am absolvit această unitate cu nota A+ și trebuie să spun sincer ca și eu am fost încântată de machiajele pe care le-am realizat, observ clar o îmbunătățire a tehnicii mele și mi se pare că am mai avansat puuuțin de când am inceput :)




1) Bridal Makeup - the wedding day is one of the most important days in the life of a woman, the bridal makeup must be clean, must last all day and look flawless in pictures and in real life. Of course you can choose whatever makeup look you want, I haven't decided yet if I want to wear a natural makeup like the one in the picture or go for a classic pin-up look :)

1) Machiajul de mireasă - ziua nunții este una dintre cele mai importante zile din viața unei femei, machiajul de mireasă trebuie să fie curat lucrat, să reziste toată ziua și să arate impecabil atât în poze cât și în realitate. Bineînțeles că rămâne la alegerea fiecareia dintre voi ce fel de machiaj vor să poarte în acea zi specială, eu înca nu m-am decis dacă vreau să merg pe un machiaj cât mai natural ca cel din poze sau pe un machiaj pin-up clasic :)

(excuse my flyways :D / scuzați suvițele de păr care nu voiau să stea la locul lor :D)

I used three eye shadows for this look, it's a really simple look, a color that was matching my skin color on my entire eye lids, a brown in the crease and on the lower eyelid, a champagne color on the brow bone and in the inner corner of the eye and a very thin brown eye liner line very close to my lashes. I thought a nude lipstick will look awesome with this looks so that's what I used :) My eyebrows were a little bit too defined for such a soft look, I told you in my Unit A review that I don't really understand the concept of natural brows haha :)) There was also a slight difference on the shape of the eye makeup on the right eye and also the color was a little bit more intense there.

 Am folosit trei culori pentru a realiza acest machiaj, e foarte usor de realizat, o culoare apropiată culorii pielii mele pe toată pleoapa, un maro aplicat în pliu și pe pleoapa inferioară, o șampanie aplicată pe arcadă și colțul intern al ochiului și o linie foarte subțire de eye liner maro aplicat la baza genelor. Un ruj nude a completat perfect look-ul :) Sprâncenele au fost puuuuțin cam mult definite pentru un look atât de soft, v-am zis și în postarea despre Unitatea A că am ramas setată pe sprâncene bine definite și nu-mi prea ies mie sprancenele cât mai naturale :)) O mică problemă și la colțul extern al ochiului drept, formă usor diferită a machiajul și un pic mai intensă culoarea.

2) Reception Makeup - some brides want a different makeup look for their reception so I've transitioned from the natural makeup to a more bold look.

2) Machiajul de recepție (nu cred că se aplică și la noi) - multe mirese vor să poarte un cu totul alt machiaj la receptie așa ca am făcut o tranziție de la machiajul de mireasă la cel pentru recepție.


I used a lovely purple shade over the one I already had, a black eye shadow in the crease and a did a cat liner for a more dramatic look :) I changed the nude lipstick with a pinky nude. The tip of the eye liner on my right eye had a slightly different shape (was a little bit rounder than the other one), but otherwise Nathan said I did a great job on this makeup look :D

Am aplicat o superbă nuantă de mov peste cea pe care o aveam deja, un fard negru în pliu și un cat liner pentru un efect mai dramatic :) Am schimbat rujul nude cu unul rose. O mică probleă la vârful codiței de la ochiul drept (puțin mai rotunjită), dar în rest Nathan mi-a spuns că am facut o treabă foarte bună :D

3) Simple glitter look - glitter makes all makeup looks POP!, you can use it on its own or apply it on eye shadows, the options are unlimited.

3) Machiaj simplu glitter - glitter-ul face ca orice machiaj să iasă în evidentă, fie ca vreți sa-l purtati de unul singur sau vreți să-l aplicați peste farduri, opțiunile sunt nelimitate. 

I was really anxious to play with glitter, that's until I got to play with it, my first look was....horror and it was so hard to remove, it irritated my eyes and it even got into my eyes and I really freaked out haha :)) For this makeup look I used a combination of two different gold eye shadows on my entire eyelids, a brown on the crease and I applied the gold glitter on a special glitter gel so it won't go everywhere. There was some fallout I managed to remove some, but I still had some glitter particles as you can see, it is best to try to remove them all :)

Deși eram foarte entuziamată să mă joc cu sclipici, entuziasmul mi-a cam scazut pe măsură ce am și început să lucrez cu el, primul machiaj pe care l-am realizat a fost horror, iar de indepărtat a fost groaznic, am avut ochii super iritați de fiecare data, ba chiar a reușit să ajungă și prin ochi, m-am panicat nu glumă haha :))) Pentru acest machiaj am folosit 4 culori, o combinație intre două auriuri aplicată pe toată pleopa, un maro aplicat în pliu, o șampanie aplicată pe aracadă și glitter aplicat peste un gel special pentru sclipici. Câteva particule de sclipici au căzut pe față, erau mult mai multe, dar am reușit să îndepărtez din ele, de preferat să nu fie căzute absolut deloc :)

4) Smokey glitter look - smokey + glitter = &hearts haha :D

4) Machiaj smokey glitter - smokey + glitter = &hearts haha :D

I transitioned from the simple glitter makeup look to a smokey one, I used a black eye shadow in the crease and on the lower eyelids, a bold cat liner and I applied a champagne color eye shadow in the inner corner of my eyes :)

De la machiajul simplu de mai sus am trecut la cel smokey, am aplicat un fard negru în pliu, un cat liner îndrăzneț, fard negru și pe pleoapa inferioară și am iluminat și colțul inter al ochiului :)

Nathan encouraged me all the way though this experience, "scolded" me when I had mistakes and praised me when I did things right, it's a really great feeling to have someone that works in the industry guide and advise you, you get a lot more courage, things look a lot easier to do. I need a lot of courage, until I started taking this Pro Workshop I was fearful, but now all I want to do is practice all the makeup types, I want to use that red bold eye shadow that I was looking at for such a long time, I want to do cut creases even though I suck at it with time and practice I will get better at it :)

Nathan m-a încurajat pe tot parcursul acestei experiențe, m-a "certat" atunci când a fost cazul, m-a lăudat atunci cand a trebuit și e un sentiment foarte placut să ai pe cineva priceput în domeniu care sa te îndrume și să te sfătuiască, parcă capeți mai mult curaj, ți se par lucrurile mult mai simple. Eu am nevoie de foarte mult curaj, pana să urmez acest workshop eram temătoare, îmi era frică de culori, îmi era frică de fardul închis aplicat pe pleoapa inferioară, n-a aveam curaj să experimentez diferite tipuri de machiaj. Acum nu mai sunt, acum vreau sa le exersez pe toate, vreau sa folosesc fardul acela roșu la care mă uitam de atata timp și nu mă încumetam, vreau să mă joc cu un cut crease dramatic chiar dacă nu stăpânesc atât de bine tehnica, până la urmă cu multă practică o să reușesc :)

Everything I knew about makeup before taking this Pro Workshop I knew for the YouTube videos I watched and blogs I followed, I didn't take any makeup classes, nobody in my family has a passion for makeup so I could still some trade haha :D Now that I've completed this workshop I'm will not be calling myself a makeup artist, I am the same girl with a passion for makeup, a passion that I don't know where it will lead me, but this workshop definitely opened my eyes and made me think about the possibility of doing makeup as a profession :)

Tot ceea ce știam până să urmez acest workshop știam doar din ce-am vazut în videoclipurile de pe Youtube sau de pe blogurile pe care le citeam, nu am urmat niciun curs, nu am pe nimeni în familie care să fie pasionat de makeup de la care să fur meserie haha :D Acum că am terminat acest workshop nu mă intitulez makeup artist, sunt in continuare aceeași fată cu o pasiune pentru machiaj, o pasiune care nu stiu unde o să mă ducă, depinde doar de mine asta și de cât de mult îmi doresc acest lucru, dar cu siguranta acest workshop mi-a deschis ochii si m-a facut sa iau in calcul posibilitatea de a profesa :)

If you have questions you would like to ask them do not hesitate to contact them :) / Dacă aveți întrebări pe care vreti să le adresați academiei nu ezitați să îi contactați :)
Site: QC Makeup Academy - info@qcmakeupacademy.com
Facebook: QC Makeup Academy;
Twitter: @QCMakeupAcademy
Pinterest:QC Career School

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***