Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Einer Bags - Romanian Rooted Leather Goods

21.2.15




Hei! :D

Dificil sa faci o gramada de lucuri intr-o zi, insa nu si imposibil! Marti dupa ce am plecat de la munca m-am indreptat glont catre Piata Unirii, ca am stat ca sardinele in metrou nu cred ca mai are rost sa mentionez, cine merge cu metroul in intervalul 18 – 18:30 stie cum sta treaba, important este ca am ajuns teafara, nevatamata si intr-un timp foarte scurt, de-asta iubesc eu Metrorex-ul haha :)) M-am intalnit cu fetele (Julie, Dorina si Cristina) care sper ca nu m-au asteptat prea mult in frig si am luat- o la picior prin Centrul Istoric printr-un frig de crapau pietrele. Destinatia noastra era localul Grand Café Van Gogh unde avea loc lansarea primei colectii Einer Bags – Romanian Rooted Leather Goods, brand 100% romanesc!


Fiecare geanta sau accesoriu Einer este realizat manual, din piele 100% naturala si prelucrata o singura data pentru a se pastra aspectul natural al acesteia. Produsele sunt create in serii limitate, fiecare model fiind unic. Gentile Einer se pliaza perfect pe un stil casual-chic, business, smart casual si ofera eleganta, comoditatea si durabilitatea unui accesoriu de calitate. 

“Decizia de a lansa un brand 100% romanesc de genti și accesorii din piele s-a bazat, in primul rand, pe o nevoie personala de a detine accesorii din piele, de o calitate foarte buna, la un pret decent. De aceea, Einer Bags a luat nastere din dorinta de a crea un brand respectat si valoros si de a atinge cele mai inalte standarde de calitate in materie de genti si accesorii din piele. Einer Bags releva pasiunea si dragostea pentru traditia romaneasca de prelucrare a pielii si transformarea ei in genti lucrate cu grija si atentie pentru detalii si calitate”, spune Mihnea Jurca, fondatorul brand-ului Einer Bags.


- Photo Credit: Ciprian Dumitrescu- 

Pentru mai multe informatii despre brand-ul Einer puteti vizita site-ul oficial www.einer-bags.com si pagina oficiala de Facebook Einer Bags.

Va doresc un week-end minunat, v-am pupat :***