Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

C&A Spring 2015 Collection

5.2.15



Hello! :D

Marti, zi frumoasa, zi senina, zi cu soare! Ai zice ca e ziua perfecta dupa zilele ploioase, friguroase, cu ninsoare si intunecate pe care le tot avem de vreo 2-3 luni incoace si chiar asa a fost ;) Pe langa plimbarea pe care am facut-o cu Julie in cautare de locuri perfecte pentru sedintele noastre foto (adica ne-am plimbat nu gluma), plimbare ce s-a incheiat pentru scurt timp cu un ceiulet cald, ne-am tras putin sufletul, am dezbatut si vreo 10 subiecte pentru ca atunci cand ai multe sa iti povestesti n-ai timp sa zabovesti prea mult asupra unui singur subiect, trebuie sa treci cumva prin toate si-am plecat din nou la drum de data aceasta sa ne intalnim cu Cristina, Dorina si Adina ca sa tragem cu ochiul la colectia de primavara C&A. Ce-a urmat a fost tare frumos, culoare, printr-uri, piele, ah, dar ce colectie!


Photo credit: Magda Gheorghe Photography 

Fie ca esti o iubitoare a marii si a plajei, fie esti o impatimita a festivalurilor si escapadelor de weekend, iti veti gasi cu siguranta ținute potrivite pentru orice ocazie în noua colecție C&A Primăvară 2015, o colectie ce oferă o gamă foarte variată de ținute înfloritoare inspirate de natură, îndemnând astfel femeia să strălucească din interior spre exterior. Temele cheie ale acestei colectii sunt: 


  • All aboard – inspirată de albastrul cerului de vară, dar și de bleumarinul mării, această temă stilistică surpinde denimul;
  • Blossoming – colecția C&A Primăvară 2015 aduce o sumedenie de imprimeuri florale cu care femeia se poate asorta peisajului colorat al verii;
  • The Getaway – este tema care te va ajuta să-ți pregătești bagajele pentru o escapadă de weekend sau pentru o vacanță la plajă.
  • New Cool – această propunere stilistică are tot ce ai nevoie pentru a evindenția latura rebelă a personalității unei femei;
  • Geek farmer – inspirată de viața la țară, acest trend evidențiază piesele brodate, detaliile prețioase și denimul prespălat;
  • Spring Break -  Propunerile din aceasta temă au puternice valențe din moda anilor 50 și 80.

  • Pantaloni: 89.90 lei; lei; Bluza: 49.90 lei; Geanta: 69.90 lei; Sandale: 129 lei; Ochelari soare: 24.90 lei;




    Bluza: 49.90 lei; Rucsac: 69.90 lei; Tenisi: 89.90 lei; Fusta: 69.90 lei.

    Blugi: 89.90 lei; Bluza: 49.90 lei; Tenisi: 49.90 lei; Jacheta:129 lei; Rucsac: 129 lei.

    Mai sus vedeti cateva dintre piesele acestei colectii, piese pe care le-am combinat dupa propiul gust, piese care bineinteles de cand le-am vazut le-am si adaugat pe wishlist-ul meu, noua colectie C&A este aproape in totalitate o colectie pe gustul meu iar combinatiile dintre pielese acestei colectii sunt nelimitate. Unele dintre piese sunt deja disponibile in magazinele C&A, unele dintre ele urmeaza sa intre de la jumatatea lunii februarie, urmand ca pana la mijlocul lunii martie intreaga colectie sa fie disponibila.

    Nu-i asa ca e super tentanta noua colectie? :D

    Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***