Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Moody!

14.10.15


Hello lovelies,


I believe that we as human beings will never be fully satisfied, when it’s hot you want it to be cold, when it’s cold you want it to be hot, when it’s raining you want it to be sunny, when it’s sunny you are missing the autumn rain, a hot cup of tea, a cozy blanket and a good music. As a fashion blogger and I think I am not the only who thinks this way to have to shoot in a windy, rainy, cold day (I ain’t even gonna talk about winter days) it is close to a tragedy. For me it is a tragedy, I hate being cold, but for my passion I am going to stand there and pose like it is summer when the really is not even close to what I make it seem to be haha :))


Ca oameni nu cred ca o sa fim niciodata pe deplin multumiti, cand e cald vrem racoare, cand e frig vrem caldura, cand ploua vrem sa fie insorit si cand e prea insorit ne e dor de o ploaie de toamna, de-un ceai, o paturica calduroasa si un film bun. Ca blogger de fashion si nu cred ca aici vorbesc doar in numele meu, sa ai parte de zile ploiase, innorate, friguroase si cu vant (nu mai vorbesc de iarna) e aproape o tragedie. Pentru mine aceste zile sunt o tragedie, nu suport sa-mi frig frig insa de dragul pasiunii suport si rezist si incerc sa ma prezint in fata voastra ca si cum la mine e vara cand afara e prapad haha :))



Of course I bought myself a pair of shoes when it is nearly winter, but does it matter? No it doesn’t, I now have a pretty pair or shiny shoes! Today I am wearing my pretty shiny shoes with a pair of leggings-pants from Zara, thick material, really well made, the front side is made out of (fake) leather and the back part out of some elastic material. The shirt is from a second hand around the area I work, I love it, I need to get more. I only have one problem with it, it is sheer and I don’t like sheer clothes so I wore it with a shirt underneath. The coat is also from a local second hand, I bought it last year, it is perfect for both autumn and winter so that’s a good investment plus I got for super cheap. Once again I went for masculine look, I notice I tend to do this now more often, then it must mean that I like it. I like it! ;)

Mi-am luat pantofi inainte de venirea iernii, de acum inainte probabil ca o sa ii port prin casa, dar ce mai conteaza? Am eu pantofi luciosi si frumosi? Am! Astazi ii port cu o pereche de pantalono-colanti de la Zara, grosuti, foarte bine facuti, o parte din piele (care nu e ca o musama) si o parte un material elastic. Camasa am luat-o dintr-un SH si o adooor, material misto, pret mic, mai vreau, mai vreau. Singura problema e ca e transparenta si eu nu ma impact cu lucrurile transparente, asa ca am purtat-o cu un maieu pe dedesubt. Paltonul este tot de la un SH, l-am luat anul trecut, bun si gros perfect atat pentru toamna cat si pentru iarna. Am optat de data aceasta pentru un look usor masculin, observ ca trag catre el fara sa vreau, deci inseamna ca-mi cam place. Imi place! ;)






Coat / Palton: SH;
Shirt / Camasa: SH;
Pants / Pantaloni: Zara via Kurtmann;
Shoes / Pantofi: Depurtat.

Have a lovely day, many kisses :***

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***