Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Avon Super Extend Mascara Review

23.11.11



Hello fetelor!

Pentru mine rimelul e foarte important, n-am gasit pana acum nimic care sa ma multumesca. Nu pot sa ma plang foarte tare, genele sunt suficient de lungi, dar sunt rare si nu vor sub nicio forma sa stea intoarse. Pana acum foloseam Maybelline The Falsies in varianta waterproof, dar e un chin sa-l mai scot de pe gene :( Nu comand in general foarte multe chestii de la Avon, dar am avut norocul sa primesc rimelul acesta cadou sapatamana trecuta, initial vroiam sa fac partea a doua din "Battle of the mascaras" dar nu mai am un rimel asemanator. Saptamana viitoare urmeaza sa mai primesc un rimel tot de la Avon si atunci ca sa nu mai fac un review separat, voi face partea a doua din batalie :))







Ce promite acest rimel?

Evident: gene mai lungi. Acum nu stiu daca exista vreo diferenta intre ce am eu si cel care are periuta galbena (dupa cum v-am zis nu prea sunt la curent cu produsele Avon), dar cred ca ambele fac acelasi lucru. Citez: "Genele tale sunt cu pana la 55% mai lungi".

Descriere oficiala: Cea mai inovatoare mascara pentru alungire de la Avon are la baza o tehnologie revolutionara care ofera privirii tale efect de gene false. Formula usoara cu fibre micro-fine confera lungime extrema genelor. Peria de noua generatia Flextention le separa perfect , nu le incarca si nu lasa urme.

Fara mascara:

1 strat:

2 straturi:




2 straturi sus, 1 strat jos (ma distram :D):

Parerea mea:

   E primul meu rimel cu fibre ♥,  stiu ca suna stupid dar atat de tare imi doream unul :))) Sunt destul de multumita de el, pana acum nici un rimel nu mi-a placut cum se vede aplicat in doua straturi si culmea e singurul care imi tine genele cat de cat curbate (adevarul e ca am si un cleste de gene incredibil de prost :( ) Daca il cumparam, nu regretam ca am dat banii pe el. Acum sunt curioasa de ce e in stare cel care trebuie sa-mi soseasca cat de curand :D Daca ma intrebati daca il recomand, va spun sicer ca da, imi place mai mult decat ma asteptam sa-mi placa :)

Va doresc o seara minunata :) V-am pupat :*:*