Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Trender: Cosmectic Plant Final Review!

3.11.11

  


 Howdy!

   Stiu ca am spus atunci cand am facut primul review ca o sa incerc sa fac in fiecare saptamana unul, eh..se pare ca n-am reusit :)) Dar nu e nicio problema, indrept lucrurile acum :)) Ma bucur foarte mult ca am putut lua parte la aceasta campanie, am descoperit niste produse minunate!! Let's begin:

1. Crema pentru maini emolienta - regeneranta cu ulei de catina si masline 100ml (PRET SITE : 7.10 lei)


      

Ingrediente: Aqua, Glycerin, Paraffinum liquidum, Stearic acid, Propylene glycol, Cetyl alcohol, Dimethicone, Glyceryl stearate, Triethanolamine, Olea Europaea oil, Hippophae Rhamnoides oil, Retinyl acetate, Tocopheryl acetate, Parfum, Sodium benzoate, Methylparaben, Disodium EDTA, BHA.

Ce spun ei: Hranitoare si hidratanta prin vitaminele (A,E, F, D) si acizii grasi esentiali din uleiul decatina si cel de masline, crema creeaza pe piele un film protector, emolient si regenerant. Mainile vor fi catifelate, fine si mereu tinere.


Ce spun eu: In general am probleme foarte mari cu piele iarna, cel putin anul trecut a fost groanic. Da, imi place crema. Miroase foarte frumos (dupa cum am mai spus am o mare problema cu mirosurile, dar aici n-am avut nimic de obiectat) si este foarte hidratanta. Dupa ce o folosesc imi simt mainile foarte catifelate. Imi place pentru ca nu-mi simt mainile lipicioase si nu este foarte grasa, intra suficient de repede in piele. In concluzie sunt de acord cu descriera lor, din pacate nu pot testa partea cu "maini mereu tinere" sau poate nu inteleg eu la ce se refera. O sa o supun cu siguranta la un test imediat cum o sa vina frigul sa vedem cum face fata.

Nota: N-am folosit multe cremi de maini de-a lungul timpului, sa zic ca am folosit maxim 3-4, dar din tot ce am folosit, aceasta ia nota cea mai mare: 10/10;

Dupa ce o termin cu siguranta am sa mai cumpar. Exista si membrii ai familiei mele interesati de ea :)


2.Crema contur ochi anticearcan cu ulei de catina si masline 50ml (PRET SITE: 10.80 lei)





Ingrediente: Aqua, Cetyl alcohol, Glycerin, Caprylic/Capric triglyceride, Stearic acid, Potassium cetyl phosphate, Isopropyl myristate, Dimethicone, Hydrolyzed rice bran protein, Glycine soja protein, Oxido reductases, Titanium dioxide, Alumina, Simethicone, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Polyacrylamide, Olea Europaea oil, Vitis Vinifera seed oil, Hippophae Rhamnoides oil, Panthenol, Tocopheryl acetate, Retinyl acetate, Centaurea Cyanus flower extract, Sodium benzoate, Disodium EDTA, Methylparaben, BHA.

Ce spun ei: Hrănitoare, hidratantă, regenerantă, crema îngrijeşte pielea delicată din jurul ochilor. Uleiurile de cătină, măsline, sâmburi de struguri împreună cu vitaminele A, E şi pantenol fortifică epiderma fragilă şi contribuie la reducerea progresivă a ridurilor şi a liniilor fine. Peptidele purificate din soia şi orez alături de oxidoreductază şi extractul de albăstrele diminuează cearcănele şi pungile de sub ochi prin îmbunătăţirea microcirculaţiei şi consolidarea ţesutului conjunctiv.Se aplică zilnic dimineaţa şi seara în jurul ochilor pe pielea perfect curată, prin mişcări uşoare de masaj. Pentru demachiere se recomandă laptele demachiant vitaminizant împreună cu loţiunea tonică cu ulei de cătină şi măsline. Crema vitaminizantă de zi şi crema antirid cu ulei de cătină şi măsline completează îngrijirea zilnică, pentru un ten neted, ferm şi catifelat.
- fără parfum, fără coloranţi;
- mirosul şi culoarea specifice uleiului de cătină
(Descriere luata de pe site)

Ce spun eu: Sincera sa fiu, nu vad niciun rezultat. Acum nu spun ca nu este buna, dar pentru mine n-a facut nimic cu cearcanele, care oricum sunt foarte putin vizibile din fericire, in schimb imi place foarte mult partea cu "fara parfum si fara coloranti", mirosul aprope ca nu l-am simtit deloc. Imi place textura si imi place ca este hidratanta, recunosc ca pielea din jurul ochilor e mult mai fericita cand o folosesc :) Imi place gramajul, iti ajunge pentru o perioada lunga de timp, iar pretul este foarte bun. Nu cred ca as cumpara-o inca o data, dar mama este curioasa sa o incerce.

Nota: nu stiu ce nota sa ii dau, avand in vedere ca este prin crema anticearca pe care o folosesc, nu stiu la ce rezultate trebuie sa te astepti de la o astfel de crema. Am sa ii dau un 7/10.


3. Lapte demachiant vitaminizant cu ulei de catina si masline 250 ml (PRET SITE: 10.40 lei) 




Ingrediente: Aqua, Paraffinum liquidum, Propylene glycol, Stearic acid, Olea Europaea oil , Cetyl alcohol, Triethanolamine, Hippophae Rhamnoides oil, Tocopheryl acetate, Retinyl acetate, Glyceryl stearate, Sodium benzoate, Methylparaben, Disodium EDTA, BHA, Butylphenyl methylpropional, Alpha-isomethyl ionone, Citronellol, Hexyl cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, Linalool, Parfum.

Ce spun ei:  Laptele demachiant-vitaminizant îndepărtează de pe piele fardurile, praful şi impurităţile în mod delicat, dar eficient. Conţine ulei de cătină şi măsline alături de vitaminele A şi E. Purifică, împrospătează, hidratează şi protejează epiderma. Se aplică zilnic dimineaţă şi seara, cu ajutorul unei dischete demachiante, pe faţă, gât şi decolteu. Se şterge apoi pielea cu loţiunea tonică cu ulei de cătină şi măsline. Pentru o îngrijire eficientă se folosesc zilnic crema vitaminizantă de zi şi cea antirid de noapte din aceeaşi gamă.
(Descrierea de pe site)

Ce spun eu: Am folosit de-a lungul timpului tot felul de demachiante, ieftine ca si pret, dar nicioadata nu am achizitonat acelasi demachiant in fiecare luna. Sunt foarte incantata de acest demachiant, curata foarte bine machiajul de pe fata, curata putin din rimelul waterproof pe care-l folosesc :) Mi se mai intampla din cand in cand sa fiu iritata pe fata si sa fiu nevoita sa ma machiez, seara cand ajung sa ma demachiez nu simt ca ma ustura fata sau ca ma irit si ma tare. Imi place textura si faptul ca nu miroase foarte puternic. Da, cu siguranta il voi achizitiona si in viitor.

Nota: Dupa cum am spus, pana acum am folosite demachiante foarte accesibile la pret, acesta facand parte din aceeasi categorie primeste nota cea mai mare :D  10/10.

Din aceeasi gama vreau sa mai incerc si Loţiune tonică fără alcool cu ulei de cătină şi măsline . Multumesc Trender si Cosmetic Plant ca mi-ati oferit sansa sa le incerc si sa descoper niste produse nemaipomenite!


O seara minunata va doresc! V-am pupat :*:*