Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

EOTD: Cloudy with a chance of purple! :)

19.11.11



Howdy pretty little ladies! :D

   Eotd-ul de astazi e defapt de acum doua zile, obisnuita fiind sa lurez doar la laptop, pe el avand toate programele necesare instalate, ajungand la caculator mi-am dat seama ca imi lipsesc o gramada de programe si nu am avut timp pana astazi sa pun totul la punct. Dupa cum se vede si in poze, e un look de zi, foarte usor de realizat. Sunt foarte incantata de ce a iesit, deobicei cand ma apuc sa fac ceva, n-am nimic stabilit, ma gandesc in momentul in care deshid paleta :) Cel mai greu in acest moment a fost sa-mi aduc aminte ce am folosit si-mi promit de acum inainte ca nu o sa mai postez EOTD-urile cu intaziere :D




(foarte greu ma descurc cu lumina de afara :( )



Ce am folosit:










  • Am folosit culoare 2 pe toata suprafata pleoapei mobile;
  • Culoarea 3 am folosit-o pt a "blendui" culoarea 2;
  • Culoarea 4 am folosit-o in special in crease si in coltul extren al ochiului;
  • Culoarea 1 am folosit-o sub sprancene, in coltul intern al ochiului cat si pe jumatatea de jos a pleoapei inferioare;
  • Am amestecat culoarea 3 cu 4, astfel culoarea obtinuta am folosit-o pe pleoapa inferioara, de la jumatatea ochiului spre exterior.
   Nu v-am spus eu ca nu e greu? :)) Astept sa va raspund cu mare drag la comentarii, daca vreti sa-mi lasati unul :D

O seara placuta va doresc! V-am pupat :*:*