Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

LOTD - Petunia :)

25.11.11





Howdy! :D


Dupa cum am zis acum cateva ore pe Facebook (niciodata nu reusesc sa postez atunci cand zic, habar n-am de ce :D), revin astazi cu un LOTD. Un look pe care puteti sa-l purtati atat ziua cat si noaptea, foarte simplu de realizat.


[am aplicat corector + primer + jumbo eye pencil Milk pe toata pleoapa mobila si banda adeziva in coltul ochiului pentru a da forma pe care mi-o doream (aveti grija sa ii luati din lipici inainte sa o lipiti)]







(in ultima poza se vede ciudat liner-ul pentru ca am ingrosat putin cam tare liniuta chiar de la inceput, imi cer scuze :D)

(eram machiata doar pe jumatate din fata, din cauza unor probleme pe care le am cu tenul nu-mi permit sa ma machiez in fiecare zi, mai ales daca stiu ca raman in casa ziua respectiva)




Am folosit:


si




Daca aveti intrebari, nelamuriri, idk ... :D daca vreti doar sa ma salutati, astept cu nerabadare sa va raspund :D

O seara buna va doresv! V-am pupat :*:*