Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Small iHerb Haul!

10.11.11



  Hello! Dupa cum spuneam acum vreo 2 postari in urma, tot astept colete sa-mi soseasca. Ieri am fost super entuziasmata cand mi-a sosit coletul de la iHerb, pe care-l asteptam cu multa nerabdare. Dupa cum am mai tot spus sper ca in curand sa reusesc sa-mi iau toate pensulele de la EcoTools pentru ca sunt extraordinare. Asa ca pe langa cele mici de ochi pe care le am deja, de data asta mi-am comandat doua pensule mari, am primit un strugurel de buze gratuit si am mai cumpart eu inca unul.


  • Lip Balm Now Solutions Peppermint completly kissable - 1.60$
  • EcoTools Bamboo Angled Eyeline Brush - 3.50$ (ma tot chinuiam cu mini pensula de la Elf :/)
  • EcoTools Bamboo Buffing Brush - 5.75$
  • Lip Balm Now Solutions Vanilla - Gratis







   N-am decat cuvinte de lauda despre pensule si daca costau mai mult le cumparam. Pana acum foloseam pensula de la Elf pentru fondul de ten, pensula care este foarte fina si numai buna pentru tenul meu sensibil, cea de la Ecotools este mai fina si e ATAT de draguta ♥
   Lip Balm-urile sunt 100% naturale si costa 1.60$ unul.
*Vanilla: Beeswax, Helianthus annuus (Sunflower) Seed Oil, Cocos nucifera (Coconut) Oil, Ricinus communis (Castor) Seed Oil, Lanolin, Tocopherol (Vitamin E), Natural Vanilla Flavor, Aloe barbadensis Leaf Extract, Butyrospermum parkii (Shea Butter), Theobroma cacao (Cocoa) Seed Butter.
   Ma asteptam sa miroasa mai puternic a vanilie. Nu imi place foarte mult, pe langa mirosul de vanilie mai are un miros pe care nu-l stiu sa-l descriu, dar nu-mi place. E destul de hidratant, il tot folosesc de cand l-am primit. Am buzele foarte uscate si se comporta OK.
*Peppermint: Beeswax, cocos nucifera (coconut) oil, ricinus communis (castor) seed oil, helianthus annuus (sunflower) seed oil, mentha piperita (peppermint) oil, lanolin, tocopherol (vitamin E), aloe barbadensis leaf extract, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf oil, symphytum officinale extract.
   Daca va aduceti aminte de alifia chinezeaca din cutiutele acelea super mici, exact asa miroase :)) Simti cateva furnicaturi in buze atunci cand il folosesti, exact ca la gloss-urile care "iti maresc buzele", dispare senzatia destul de repede :) La fel de hidratant ca si cel de vanilie. Nu regret ca am mai cumparat unul.

   De fiecare data cand ma uit pe site imi doresc mai multe si mai multe, dar din pacate am un buget destul de limitat. Noroc ca vin sarbatorile ♥

Ps: Nu uitati la prima comanda primiti un discount de 5$ din pretul total al comenzii, puteti sa folositi codul meu pe care il gasiti in partea dreapta a ecranului sau orice alt cod de pe internet. Dupa ce finalizati comanda o sa primiti si voi unul pe care puteti sa-l dati mai departe.

   Daca aveti orice fel de intrebari astept cu nerabdare sa va raspund!

O zi buna va doresc! V-am pupat :*:*