Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Awesome Day!

13.11.11



 Hello! Hello!

   Azi am avut parte de o zi extraordinar de buna :D Rar mi se intampla sa am parte de zile bune, deobicei mi se intampla ceva si mi se strica ziua :))

   Acum ceva vreme am participat un la un super concurs (concursul s-a prelungit din cauza ca nu erau suficiente participante) organizat de Iuliana (Beauty by Jules), din pacate n-am reusit sa castig niciunul dintre cele trei premii, dar Iuliana a fost mai mult decat draguta si a dorit sa ne daruiasca mici atentii si noua celor care ne-am inscris la timp, asa ca am pus la cale sa ne intalnim (fiind toate din Bucuresti) astazi. Din ce am inteles trebuia fim 5, dar din pacate am fost doar trei [eu, Iuliana (Beauty by Jules) si Cosmina (Cossa's Cosmetics)], sper ca data viitoare sa ne intalnim toate :D
   Ce pot sa zic? A fost super :D M-am distrat de minune, ma bucur atat de mult ca am apucat sa va cunosc si de-abia astept sa revedem, sa apucam sa stam mai mult si sa ajung si eu cu voi prin magazine :)) Bine ca n-am intrat in Dm astazi ca faceam prapad haha =))

   Tot vorbesc de cadouri, dar nu v-am aratat ce-am primit, sa nu mai zic ca am fost si rasfatate si Iuliana ne-a facut niste cercei exact asa cum i-am vrut noi ♥ ♥



De la stanga la dreapta [de sus in jos (if that makes sense :D)]
  • Cercelusi handmade de Iuliana (cei cu perle);
  • Cercelusi cu pene colorate si alte accesorii facuti de Iuliana la locul intalnirii, exact asa cum mi i-am dorit :D;
  • Un colier extraordinar de frumos;
  • O mostra Multi-Usage Dry Oil de la NUXE;
  • O bentita pe care de-abia astept sa o port ♥
  • O mostra Fondant Body Scrub de la NUXE.
   Sunt extrem de incantata de ce-am primit ♥ chiar nu ma asteptam sa fie atat de multe, dar Iuliana a fost foarte generoasa :D

 Fetelor, ma bucur ca v-am cunoscut, mi-a facut foarte mare placere sa vin astazi si sper sa ne revedem curand!!!! :*

Noapte buna tuturor! V-am pupat :*:*