Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Thank you giveaway! :D CLOSED!

15.11.11

   Hello fetelor :D

Vreau sa va multumesc ca ma urmariti si sunteti alaturi de mine, va multumesc pentru comentariile frumoase pe care mi le lasati la fiecare postare! Asa ca m-am hotarat zilele trecute sa cumpar cateva bunatati pentru un mic giveaway!
Regulile sunt simple
  • Optional daca vreti, puteti sa postati la voi pe blog despre acest giveaway, nu este obligatoriu :)
Premiul este:

(nu l-am putut adauga in prima poza pentru ca nu mi-a sosit inca)

 Nu uitati sa-mi lasati in comentariu:
  • Numele cu care ma urmariti prin Gfc;
  • Numele cu care ati dat Like paginii mele de Facebook;
  • Si link-ul share-ului de pe Facebook (daca aveti profilul pe privat, setati ca share-ul sa fie public, pentru ca altfel nu-l pot vedea).  
Giveaway-ul se desfasoara intre 15.11.2011 - 25.11.2011, urmand ca samabata pe 26.11 sa anunt castigatoarea :)
Din pacate acest giveaway se desfasoara doar pe teritoriul Romaniei (daca nu sunteti din Romania, dar aveti pe cineva aici la care pot trimite coletul nu e nicio problema), dar nu fiti suparate s-ar putea am o surpriza si pentru cei/cele care nu locuiesc in Romania in curand :D

V-am pupat!!!!