Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Cool Stuff

7.11.11



Hey! Hey! Hey!

    Astept o gramada de pachete sa-mi soseasca, am castigat cateva giveaway-uri si am mai facut si mici cumparaturi, asa ca azi dimineata am fost foarte placut surprinsa cand mi-a spus mama ca mi-au sosit 2 colete :D:D. Ma gandeam sa astept sa-mi soseasca toate si dupa sa postez pe blog, dar sunt super incantata si nu mai am rabdare. O sa incep cu premiul pe care l-am castigat in urma giveaway-ului lui Glossylicious (e o fata SUPER!!!!) sponsorizat de Revlon Make-up ( care mi-a trimis foarte repede premiul, multumesc frumos :D) si anume doua produse Revlon ♥





1. Revlon Age Defying Makeup & Concelear Compact in nuanta 07 Natural Tan, care din pacate e mult prea inchis pentru mine, dar mama e incredibil de incantata sa-l foloseasca, ceea ce ma bucura enorm :D
2. Revlon Color Stay 12 Hour Eye Shadow 03 Neutral Khakis, iubesc culorile, toate sunt pe gustul meu :X

   Fara primer:


Cu primer:


   Acum cateva saptamani, am castigat un alt giveaway, despre care v-am spus (cred !!!??!?!?) pe blogul Vintaggeria, o sa postez decat o parte din premiu, hainutele mi-ar placea sa le postez intr-un OOTD sau OOTN. Detinatoare blogului este incredibil de draguta si are atatea hainute frumoase pe blog :X


   O brosa incredibil de haiosa :D


   Parfumul Kylie Minogue Darling (imi cer scuze pentru amprentele de pe el :D) - miroase suuuuuuper frumos :X


   Am primit de curand si parfumul lui Fergie - Outspoken INTENSE, parfum care miroase demential ♥


   Si nu in ultimul rand, pentru ca tusul de ochi crema de la Elf mi s-a uscat :( mi-am comandat zilele trecute unul de la Love Alpha despre care am citit review-uri decente.



   Nu inteleg de ce recipientul arata total diferit de ce am vazut pe site si pe alte bloguri, imi placea mai mult varianta aceea decat ce am primit eu, daaaaar imi place mult produsul din ce am apucat sa vad pana acum, pensula e buna daca n-ai ce altceva sa folosesti :D. Pret: 25 lei.


   And that's all for the moment folks :) Poate maine reusesc sa fac un machiaj cu paletuta de la Revlon, de abia astept sa o incerc :D Pana atunci va doresc o seara minunata!


V-am pupat! :*:*